lunde123221 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Etter bytte av hovedkort, kabinett og strømforsyning fungerte ikke pcn min som den skulle, slo seg av hvis man dunka bortpå den og bare sånn helt uten videre. jeg ringte komplett og spurte om reprasjon av selvbygd pc, og det gjorde de sa han, og at det ville ta ca 1 uke. så jeg bestemmte meg for å sende pcn inn til reprasjon til komplett ettersom jeg hadde kjøpt de nye delene der. pakken ble sendt 9.8-2010 og motatt av dem 11.9-2010. og i dag 20.8 har det gått 9 dager uten at jeg har hørt fra de, så jeg bestemmte meg for å ringe dem å høre om status på reprasjonen. og etter 20min med dårlig ventemusikk fikk jeg svar. jeg spurte om status på reprasjon, og da sa han at de ikke hadde fått den inn til reprasjon, så jeg ga de kollinummeret til pakken som jeg fikk av posten, og der så han også at de hadde henta den, og deretter ringte han til verkstedet, hørte om de hadde den der, men neida.. så de måtte lete etter den sa han.. og de skulle ringe meg enten i dag (Fredag) eller mandag om de finner den... Så syntes dere at jeg burde få noe avslag på reprasjon (om de finner den da?) men hva om de ikke finner den hva skal jeg gjøre da? kreve erstattning? saksøke dem? EDIT 27.8 har nå snakka med komplett. de har fått pcen inn i systemet, og de kommer til å dekke verksteds timene på 580 kr pr time. Endret 27. august 2010 av lunde123221 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
lunde123221 Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. håper at de finner den ja.. har begynt på VG1 nå og trenger en god pc, ikke den dritt pcn man får av skolen.. hadde dessuten planer om å ta opp gameplay fra xbox med mitt nye capturecard som jeg heldigvis tok ut av pcn når jeg sendte den inn.. thank god! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. Ingen "profisjonelle" roter bort andres eiendeler. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. Ingen "profisjonelle" roter bort andres eiendeler. Hey, mennesklige feil skjer en gang iblant. Komplett tar ivertfall og rydder opp når det skjer feil, og de jeg har pratet med har vært utrolig flinke kundebehandlere Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. Ingen "profisjonelle" roter bort andres eiendeler. Hey, mennesklige feil skjer en gang iblant. Komplett tar ivertfall og rydder opp når det skjer feil, og de jeg har pratet med har vært utrolig flinke kundebehandlere Å rote bort en PC er i mine øyne ikke en menneskelig feil men mangel på kontroll og et velfungerende system. Det skulle man tro at Komplett hadde etter såpass mange år i bransjen. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. Ingen "profisjonelle" roter bort andres eiendeler. Hey, mennesklige feil skjer en gang iblant. Komplett tar ivertfall og rydder opp når det skjer feil, og de jeg har pratet med har vært utrolig flinke kundebehandlere Å rote bort en PC er i mine øyne ikke en menneskelig feil men mangel på kontroll og et velfungerende system. Det skulle man tro at Komplett hadde etter såpass mange år i bransjen. Samme hvor godt system du har, så er vi fortsatt bare mennesker, ingen grunn til å klage. Du får nok en ny pc hvis de ikke finner den. Endret 23. august 2010 av vivastar Lenke til kommentar
EDirdal Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. Ingen "profisjonelle" roter bort andres eiendeler. Hey, mennesklige feil skjer en gang iblant. Komplett tar ivertfall og rydder opp når det skjer feil, og de jeg har pratet med har vært utrolig flinke kundebehandlere Å rote bort en PC er i mine øyne ikke en menneskelig feil men mangel på kontroll og et velfungerende system. Det skulle man tro at Komplett hadde etter såpass mange år i bransjen. Samme hvor godt system du har, så er vi fortsatt bare mennesker, ingen grunn til å klage. Du får nok en ny pc hvis de ikke finner den. At komplett roter bort en pc, sammen med alle filer som måtte være på denne, og som i tillegg fører til at det tar lenger tid før du får igjen pcen er mer enn god nok grunn til å klage. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Komplett er veldig profisjonelle. Finner de ikke PCen din (dvs, DE har rota den bort) så erstatter de den nok med samme eller bedre vare De mista min HTC TyTN og jeg fikk HTC TyTN II av dem som unnskyldning. Bare smør deg med talmodighet så ordner det seg nok. Ingen "profisjonelle" roter bort andres eiendeler. Hey, mennesklige feil skjer en gang iblant. Komplett tar ivertfall og rydder opp når det skjer feil, og de jeg har pratet med har vært utrolig flinke kundebehandlere Å rote bort en PC er i mine øyne ikke en menneskelig feil men mangel på kontroll og et velfungerende system. Det skulle man tro at Komplett hadde etter såpass mange år i bransjen. Samme hvor godt system du har, så er vi fortsatt bare mennesker, ingen grunn til å klage. Du får nok en ny pc hvis de ikke finner den. At komplett roter bort en pc, sammen med alle filer som måtte være på denne, og som i tillegg fører til at det tar lenger tid før du får igjen pcen er mer enn god nok grunn til å klage. Du er bra uviten hvis du lar viktige filer ligge igjen på en harddisk i en pc som du har sendt til reperasjon til et stort firma. Husk at komplett er et stort firma, og det er mennesker som jobber der. Selfølgelig skal ikke pc'n komme bort, men det skjer, det har jeg erfart en del ganger i jobb sammenheng da jeg jobber mye med data fra før av. Det blir mer en visjon at absolutt alle kunder skal bli fornøyd en plass, det tror jeg er ganske umulig. Å ting tar tid, det er det bare å innse. Å det med at det var ingen grunn til å klage var ikke ment helt bokstavelig. Endret 23. august 2010 av vivastar Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hva SKJER med komplett om dagen, fikk en ødelagt telefon tilsendt (riktignok i hel emballasje) som jeg skulle bruke angreretten på, og sånn som dette ble mailutvekslingen etterpå: Hei, fikk nettopp bekreftelse fra dere på at retursøknaden min var godkjent, ref.nr **********, etter å ha sendt inn telefonen til dere sammen med angrerettsskjemaet. To spørsmål i den anledning. 1. Trenger dere ytterligere info fra meg nå? 2. Når vil dere fortelle Djuice at angreretten er benyttet, per 14:40 i dag kunne de ikke la meg fravike abonnementsavtalen før de hadde mottatt bekreftelse fra dere. Mvh Lilac Lilacsen Hei. Da blir nok den lagt inn på angrefristen det er det du ønsket. Med vennlig hilsen, ***** ***** Komplett.no Salg & Kundeservice Se Ukens Tilbud her. Altså... Har de ansatt koreanere med mangelfull norskopplæring, eller har de en sånn "random reply generator" de prøver å utvikle? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har i alle fall et svar du kan sende dem tilbake: "Ja, men da sier vi det slik. Ja, altså, at det blei det jeg ønsket. Ringer du bestemora mi idag eller i morgen? Ja, du skjønner hun ville gjerne at jeg skulle komme til henne å spise middag på lørdag med angreretten hengende over meg." Send den og se hva du får tilbake. Da vil du muligens få svar på om de faktisk leser det kundene skriver til dem. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg har i alle fall et svar du kan sende dem tilbake: "Ja, men da sier vi det slik. Ja, altså, at det blei det jeg ønsket. Ringer du bestemora mi idag eller i morgen? Ja, du skjønner hun ville gjerne at jeg skulle komme til henne å spise middag på lørdag med angreretten hengende over meg." Send den og se hva du får tilbake. Da vil du muligens få svar på om de faktisk leser det kundene skriver til dem. For seint, jeg svarte: Igjen, har dere noen dato på når dere vil fortelle Djuice at jeg benytter angreretten, slik at jeg slipper betale en månedsavgift på et abonnement jeg ikke bruker? Venter ennå på svar, gitt. Alt jeg sier er at venter man opptil to dager for å få skriftlig svar på en henvendelse, burde man i det minste få NOENLUNDE svar på det en spør om. Men det er mye komplett, komplett og komplett her på forumet for tiden. Tro om de driver og outsourcer? Endret 23. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
lunde123221 Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 har nå ringt og snakka med komplett ved 3 anledninger, de jeg snakka med lova å ta kontakt tilbake/sende email, men det har de ikke gjort.. begynner å bli lei nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du trenger kanskje ikke to tråder for samme ting? Lenke til kommentar
gunvald04 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Etter bytte av hovedkort, kabinett og strømforsyning fungerte ikke pcn min som den skulle, slo seg av hvis man dunka bortpå den og bare sånn helt uten videre. jeg ringte komplett og spurte om reprasjon av selvbygd pc, og det gjorde de sa han, og at det ville ta ca 1 uke. så jeg bestemmte meg for å sende pcn inn til reprasjon til komplett ettersom jeg hadde kjøpt de nye delene der. pakken ble sendt 9.8-2010 og motatt av dem 11.9-2010. og i dag 20.8 har det gått 9 dager uten at jeg har hørt fra de, så jeg bestemmte meg for å ringe dem å høre om status på reprasjonen. og etter 20min med dårlig ventemusikk fikk jeg svar. jeg spurte om status på reprasjon, og da sa han at de ikke hadde fått den inn til reprasjon, så jeg ga de kollinummeret til pakken som jeg fikk av posten, og der så han også at de hadde henta den, og deretter ringte han til verkstedet, hørte om de hadde den der, men neida.. så de måtte lete etter den sa han.. og de skulle ringe meg enten i dag (Fredag) eller mandag om de finner den... Så syntes dere at jeg burde få noe avslag på reprasjon (om de finner den da?) men hva om de ikke finner den hva skal jeg gjøre da? kreve erstattning? saksøke dem? EDIT 27.8 har nå snakka med komplett. de har fått pcen inn i systemet, og de kommer til å dekke verksteds timene på 580 kr pr time. Ikke noe nytt at Komplett roter bort ting! Har selv opplevd det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå