osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Vi har allerede fjernet tyveripåstander og spaminnlegg rundt dette. Plagget er ikke stjålet.. Vidre diskusjon rundt dette vil føre til advarsler! Kristian Moderator Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 21. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Saken er løst! Hurra! Jeg ringte butikken i Fredrikstad når den åpnet som straks beklaget og ordnet opp på flekken. De tok kontakt med en butikk, med samme eier, her for meg. Så nå er alarmen av. Jeg fant igjen både posen og alt tidlig i dag tidlig, så nå var jeg ikke så nervøs for å bli beskyldt for å være tyv. Nei, dette var dessverre ingen kjede-butikk, så det var ikke så lett som å bare gå innom Exit eller Kaphal og få den fjernet. Men nå er problemet løst, kjolen reddet og alle fornøyde. Hurra for damene i Fredrikstad som ordnet opp. Takk til alle her som kom med tips og råd! 3 Lenke til kommentar
Edna Elaine Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Kom akkurat hjem fra Sverige med nykjøpt jakke og dere kan jo gjette hva de hadde klart,,eller ikke klart Fjerne alarmen,,ja,,den med blekk! Ikke i verden om jeg gadd kjøre tilbake til Sverige for å få den av,, så med jakka som innsats jeg gikk til verks. Jeg klarte så vidt å skimte 4 tynne rør med blekk inne i alarmen. Det så ut som om alarmen var hengslet i bakkant, så jeg sagde først av denne delen,,,men det var ikke så mye som en liten slakk i greia. Stakk deretter hull i enden av den ene fargesylinderen og klarte å tømme denne uten å kline ned jakka. Brukte deretter tang, og klippet vekk plastikk litt etter litt til jeg tilslutt kunne ta ut resten fargesylinderene. Deretter ble resten delt med rå makt . jakka like fin! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Takk for tips til fremgangsmåte for å fjerne alarmer fra klær, men forrige innlegg i denne tråden var for over fem år siden. Hvordan fant du frem hit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå