Bjornar95 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hallo! Jeg planlegger å dra til USA, men trenger å vite hva som er verdt å se. Jeg har vært der før en gang i 2007, hvor jeg besøkte slekt i Arizona, så tok vi turen til Utah, Colorado og New Mexico. Det er de statene jeg vil være å gjøre noe i, samt med California (Los Angeles, San Diego, San Francisco osv). Hvis du har noe som er verdt å se, gjøre eller bare finne på innenfor de 5 statene? La meg vite om det mvh. Bjørnar Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Du finner en del om du søker på forumet. Spesielt om California. Big Sur etc...... I Utah likte jeg Tipanogos Cave, ved Salt Lake City og om du er der er Tabernakelet et must. Det får du høyst sannsynlig omvisning på norsk. Gambling i Nevada (Las Vegas, Reno, etc.) hører selvsagt med om du er i både California og Utah. Zion National Park er også verdt et besøk. Lenke til kommentar
Elen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei! Vi var på biltur i California (og i Florida) i 2008. Begynte i SF - kjørte via Solvang til LA. Videre til San Diego - over Lake Havasu til Las Vegas - deretter til Phoenix - og å fly til Orlando. Du kan jo ta en titt på vår reise om du vil se hva vi opplevde (og evt. unngå). USA 2008 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bryce national park sør i Utah anbefales. Evt. kan du også dra til Zion, syns personlig ikke den var like fin men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå