Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fleirtalsform av "kode" (som i programmering)


enixitan

Anbefalte innlegg

I dagens artikkel om Vim 7.3 kan me lese at

 

Den nye versjonen skal støtte programmeringsspråket Lua, og siste versjoner av Python og Perl, noe som innebærer at det skal være lettere å få oversikt over kodene i disse språkene.

 

Eg ser stadig at norske IT-medium bøyer kode som eit vanleg hankjønnsord - ein kode, den koden, fleire kodar, dei kodane. Er dette rett? For meg virkar det heilt merkeleg å snakke om BB-kodane eg brukar i dette innlegget, og HTML-kodane dei resulterar i. Eg meiner kode (i programmeringsforstand) er eit masseord, og at kode ikkje kan ha fleirtalsendingar.

 

Er dette feil?

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då snakkar du i så fall om ein større kode, i motsetning til fleire mindre kodestykker.

 

Brukar du både ein Ralph-Meyer og ein Bolai kode i same program er det ikkje då logisk å omtale dei i fleirtals forma kodar/ane?

Endret av HValder
Lenke til kommentar

 

#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;

string GetName()
{
   string FirstName, LastName, FN;   

   cout << "Employee's First Name: ";
   cin >> FirstName;
   cout << "Employee's Last Name: ";
   cin >> LastName;  

   FN = FirstName + " " + LastName;

   return FN;
}

int main()
{
   string FullName;
   double Hours;

   double GetHours(string FullName);

   FullName = GetName();

   Hours = GetHours(FullName);

   cout << "\nEmployee's Name: " << FullName;
   cout << "\nWeekly Hours: " << Hours << " hours\n\n";

   return 0;
}

double GetHours(string FullName)
{
   double Mon, Tue, Wed, Thu, Fri, TotalHours;   

   cout << endl << FullName << "'s Weekly Hours\n";
   cout << "Monday: ";
   cin >> Mon;
   cout << "Tuesday: ";
   cin >> Tue;
   cout << "Wednesday: ";
   cin >> Wed;
   cout << "Thursday: ";
   cin >> Thu;
   cout << "Friday: ";
   cin >> Fri;  

   TotalHours = Mon + Tue + Wed + Thu + Fri;

   return TotalHours;
}

 

 

 

#include <iostream.h>void main(){	int Boys = 3, Girls = 5;	void PassByValue(int males, int females);	void Reference(int &m, int &f);	void Pointers(int *u, int *v);		cout << "At startup, within main()";	cout << "\n\tBoys  = " << Boys;	cout << "\n\tGirls = " << Girls;	cout << "\nPassing arguments by value = Copy";	PassByValue(Boys, Girls);	cout << "\nAfter calling PassByValue(), within main()";	cout << "\n\tBoys  = " << Boys;	cout << "\n\tGirls = " << Girls;	cout << "\nPassing arguments by reference";	Reference(Boys, Girls);	cout << "\nAfter calling Reference(), within main()";	cout << "\n\tBoys  = " << Boys;	cout << "\n\tGirls = " << Girls;	cout << "\nPassing arguments pointers";	Pointers(&Boys, &Girls);	cout << "\nAfter calling Pointers(), within main()";	cout << "\n\tBoys  = " << Boys;	cout << "\n\tGirls = " << Girls;	cout << "\n";}void PassByValue(int b, int g){	b += 3, g += 4;	cout << "\nWithin PassByValue(), now";	cout << "\n\tBoys  = " << b;	cout << "\n\tGirls = " << g;}void Reference(int &b, int &g){	b = b + 8, g = g + 5;	cout << "\nWithin Reference(), now";	cout << "\n\tBoys  = " << b;	cout << "\n\tGirls = " << g;}void Pointers(int *b, int *g){	*b = 44, *g = 52;	cout << "\nWithin Pointers(), now";	cout << "\n\tBoys  = " << *b;	cout << "\n\tGirls = " << *g;}

 

 

- Denne koden har eg henta frå prosjekt ABC og XYZ

- Desse kodane har eg henta frå prosjekt ABC og XYZ

- Desse kodestykka har eg henta frå prosjekt ABC og XYZ

 

I tilfelle som du nevner tykkjer eg faktisk kodestykka fungerar bra. Eg tykkjer framleis ikkje det virkar naturleg å kalle det "kodane".

 

Slik eg forstår artikkelen nevnt i første innlegg, og andre artiklar som gjer det på same måte, handlar ikkje dette om ulike kodestykke, men kjeldekode generelt. Når er kode bare ein kode, og når er det fleire kodar?

 

Er dette ein HTML-kode?

<head>

 

Er dette fleire HTML-kodar?

<p>
<strong>God dag, verda.</strong>
</p>

 

Kor mange HTML-kodar er det på forsida av diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...