Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Dean Pelton har jo vært med hele tiden, så den er jo grei. Jeg mener at nye roller som er recurring i flere episoder kan ta for mye fokus, ikke de som er med som gjest i en eller to episoder. Men for all del, fornyelse er bra, men bare de ikke tar en TBBT og skriver inn alt for mye nye ting og går mer og mer bort ifra hvordan det var i starten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men du frykter noe som vi alltid har hatt på serien. Hvorfor frykte det nå? Det er liksom ikke sånn at de bare har en lærer på høyskolen/universitetet, så vidt jeg vet så er det mange forskjellige lærere på høyskoler og slikt her i Norge. Hvertfall det jeg har forstått.

Gjesteskuespillere som spiller nye lærære på serien vil alltid komme, i tillegg til karakterer som de vi følger støtter på o.s.v. Michael K. Williams blir der bare i 4 episoder, Starr visstnok bare 1 episode, og Goodman som har en helt annen rolle i hvertfall 4 episoder. Det blir like store roller som Betty White, Kevin Corrigan og hva John Oliver har hatt så langt i serien når det kommer til de to nye, utenom Goodman.

Å tro at TBBT og Community blir det samme når det kommer til nye karakter ser ikke jeg. Mange av de "nye" karakterne på TBBT var jo karakterer som faktisk har blitt hovedkarakterer på serien. Å det var slettes ikke mange (hvis ikke serien pøsa på med flere karakterer de 3 siste episodene av forrige sesong, som jeg ikke har sett enda). Men ser vel den at det kanskje for mange for en slik sitcom ja.

Det er jo uansett to helt forskjellige komiserier, med helt anderledes karakter-fokuseringer. For det andre så har jo Community brukbare karakterutviklinger, noe TBBT aldri har hatt fordi det er en såpass forenkla sitcom.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Du er redd for noe som kanskje kan skje? Er du like redd for at en atombombe kanskje kan falle ned og? Kanskje redd for at Glee skal ta over verden?

Haha, skjerp deg, Maury.

Men jeg er enig i at jeg tviler at gjesteskuespillerne kommer til å svekke serien. Community er en av seriene jeg ikke frykter vil bli vannet ut til noe tamt. Noe som jeg frykter fort kan skje i fks. Parks. Føler Community gjorde seg ferdig med det dårlige i deler av sesong 1. Sesong 2 var kjempeflott, og jeg har veldig store forhåpninger til sesong 3.

Noen som vil minne meg på når sesongen starter igjen? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

<3 :love:

Åpning = instant classic

Jeff

Were gonna fly to school this morning

Were gonna smile the entire time

Britta

We`re gonna be more happy

Were gonna finally be fine

NOE JEG IKKE HAR TATT MED

Pelton: We`re gonna seen like a mainstream dream

Chang: ...And be appealing to americaaa, yea yea yeah

Kor:

Were gonna have more fun

and be less weird than the first two years combined

And were gonna live forever

And we are gonna sleep together (Annie med Jeff) :D

And we`re gonna be finally be sunny and shiney

And we`re finally gonna be fine!

(Skrivefeil jejee, haters gonna hate)

Haha elsket denne sesongstarten. Dissing av Dr. Who og Glee. Og referansen til 2001: A Space Odyssey.

"Be appealing to americaaa, yea yea yeah"

Ouch, Glee.

Cougar Town has been moved to midseason - Eeeeeeeh

I share your disappointment Abed

Cougarton Abbey, haha faen så genialt.

(Six seasons and a movie)

"I named him Annie's Boobs. After Annie's boobs."

"Don't tell the monkey I'm living here."

"I know who Sean Penn is! I've seen Milk!"

Den herlige castingene gjør også litt narr av det at Emmyene ikke tar serien på alvor. Noe den burde, serien burde virkelig ikke fått Emmy for bare leire/animasjon når Modern Family med en elendig andre sesong nesten gjør rent bord /Lett rant

"Spray your solutions all over me."

"All hail, Sir Eats Alone!" "Shut up, Leonard. I know all about your prescription socks."

"That's the great thing about British TV. They give you closure."

*Kjøper meg filmen Milk nå.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er Community virkelig i fare for å bli kansellert (ikke Parks & Recreation btw). Seertallene og demografen har ikke vært noe bra så langt, og NBC må flytte serien. Kanskje gi Community plassen til Free Agents (US) som ganske så sikkert blir kansellert i nær framtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...