Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert noen som har lagt merke til de rekke referansene til Cougar Town serien har med Abed. Det er ikke bare at Community referer til Cougar Town, de gjør det motsatte også. Cougar Town har hatt kommentarer om Community.

 

Å det er en overraskelse cameo som folk kanskje ikke legger merke til, så her er den.

 

Her er den "store" crossovern i sesongfinalen av Community

 

Oi, Laurie, Travis og Magnitude!?! ^^

Lenke til kommentar

Synd at begge nevnte navnet til den andre serien i en episode, slik at det aldri kan bli en ekte crossover.

 

OT: Jeg liker Cougar Town veldig godt, (kanskje pga Bill Lawrence), men hver gang jeg snakker om det med andre, blir jeg ledd av, fordi alle ser på CT som en "jenteserie" av en eller annen grunn. Er kanskje pga kvinnelig hovedrolle? :dontgetit:

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Liker Cougar Town litt selv, rikitgnok så datt jeg ut av serien forrige høst på grunn av andre serier. Men jeg ville heller sett på serien enn det meste som går på de store nettverkene nå.

 

Men vil ikke kalle Cougar Town en 100% jenteserie, mestparten ja men ikke alt. Dessuten er hører jeg serien holder seg bedre enn Modern Family, som virkelig har falt siden etter nyttår nå.

 

Modern Family begynner å få dette syndromet TBBT lider veldig mye av. Gloria snakker dårlig engelsk, Cam og Mitchell er homo, Phil er dum og Claire er uptight. HAHAHA, hver episode bare med små forandringer er dette hovedpunktene i episodene.

 

Eneste som er bra i disse dager i serien er egentlig ungene som stadig er det morsomste med serien. Har egentlig mye av det samme problemet som Big Bang Theory hvor det er de samme problemene som dukker opp i annenhver episode, og det er nesten ingenting som er morsomt lengre når det skjer det samme hele tiden.

 

Så veit ikke hvordan Cougar er nå, men jeg hører den ikke er så elendig som TBBT og Modern Family begynner å bli.

 

Uansett så er jeg kjempeglad for at det finnes bra komiserier på de store nettverkene fremdeles i serier som Community og Parks And Recration hvertfall. Faen hvor genialt Parks And Recration er, og hvor genialt Community er til tider. For all del folkens, ikke gjør dere selv en bjørnetjeneste å se på TBBT istendenfor Parks And Recration og Community.

 

Jeg synes disse paintball-episodene er så geniale. Og som sagt tidligere, jeg håper det blir en slik ny en neste sesong. Med ting såklart gjort anderledes. Selv om jeg tviler litt på en andre redux av Modern Warfare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, så utrolig bra at han er med der. Elsket monologen hans i Community hvor han prater om å være en extra i Couger Town. :D

 

Lurer nesten på om jeg må grave litt å se om jeg finner noen episoder fra S1 som jeg ikke har sett. Som tidligere nevnt ble jeg ikke særlig betatt av serien på begynnelsen, og ble trist av å se Chase i serien. Ettersom jeg følte han var verdt så mye mer. Heldigvis ga jeg serien en ny sjanse, og ble frelst. En av mine favoritter innen komedieserier. Chase er også helt fantastisk i serien. Håper virkelig ikke han forsvinner.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...