b-real Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 For some reason så likte jeg faktisk ikke dagens episode. "Remember that time when" har jeg fått litt avsmak på etter x antall år med family guy. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Digger symbolikken som blir brukt for å reflektere over personlighetene. Jeff jobber ikke. Abed og Troy jobber sammen. Britta jobber på utsiden Pierce og Shirley kranger på sin side i sin lille krok Annie jobber med detaljarbeid. Ellers så var episoden helt OK. Enda godt de ikke falt i fella med å legge inn sanger. 2 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 ^ Elsket den lille scenen. Spesielt at de krangler om rasisme, imens de maler det brune barnerommet gult - pga Chang kan være faren. Slike ting som får serien til å minne meg om Arrested Development. ^^ 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Oioioi, gleder meg. Ettersom Paul Reiser show ble kansellert, vil det bli dobbelepisode allikevel da eller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Nei. Fremdeles del 1 5.mai og del 2 12.mai Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Æsj. Tror jeg bare skipper å se del 1 5 mai og ser begge episodene i en go. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ny episode i natt. Meeen. Her er første titt på Allison Brie, Ken Jeong og Josh Holloway(Sawyer fra Lost) i action på serien. http://www.youtube.com/watch?v=F6ohn0AsiDQ Damm, i would like to do things with Allison Brie.. Endret 28. april 2011 av Maury 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HGnwh74mofM Haha kort og bra promo til del 1 av sesongfinalen neste uke. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Den minst morsomme episoden så langt, utenom Abed/Troy/Pierce handlingen. Må nok se episoden igjen for å få med meg replikker/samtaler jeg ikke fikk med meg Endret 29. april 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Synes ikke episoden var så bra, men likte forrige stort. Uansett så var det vel en episode som for det meste bare var til for å få Shirley til å endelig poppe ut ungen. CHANGBABY! Uansett så gleder jeg meg til neste uke. Allison Brie i tight suit, Josh Holloway, en stor mengde paintball-kuler og kostymer. Hva er det ikke å like? Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Så noen sneak peeks på nettet nå, faen sesongfinalen kommer til å bli epic. Se bare på drakta til Annie.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Haha bra start på sesongslutten. Jeff Winger: Wanted - Gay or Alive :!: Mye ting fra tidligere episoder som plutselig kom tilbake. Fatty`en som nevnte Dungeons & Dragons, Painball-gæveret til Chang fra Modern Warfare, Anthony Michael Hall sin karakter fra sesong 1 som plutselig kom tilbake i starten av episoden. Samt sikkert en del ting jeg ikke la merke til. Josh Holloway som "leiemorder" for iskrem-selskapet var spot on. Følte de kommenterte utseende til han veldig bra. Å Chang, som betrayer hver eneste gruppe han allierer seg med. Inkludert. cheerleaderne og matt-geek`ene. I tillegg så hadde del 1 en cliffhanger med at iskrem-"sjefen" sendte inn troppene sine. Herlig episode, perfekt oppfølger til Modern Warfare fra sesong 1. De kan lett gjøre sånne episoder 1 gang i året hvis slik gode historier forsetter. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Æsj. Tror jeg bare skipper å se del 1 5 mai og ser begge episodene i en go. Jeg droppet dette og..jeg angrer ikke et sekund! Fantastisk episode Gleder meg som faen til neste. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så ikke Magnitude i dag? Han burde jo nesten være med i siste del hvertfall, spesielt etter som gamlingen, nerden, fatty`en, og selv cheerleaderne var med. Haha, elsker hvordan de har lagd promo`en til neste episode. http://www.youtube.com/watch?v=kTC_8zRFVWI Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Haha, dagens episode var gull! Community er en av de beste NBC-komediene om dagen. Elsker serien. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Mer av Garrett og Fat Neil takk Og kanskje flere slike antrekk på Annie ^^ Endret 6. mai 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Sikkert noen som har lagt merke til de rekke referansene til Cougar Town serien har med Abed. Det er ikke bare at Community referer til Cougar Town, de gjør det motsatte også. Cougar Town har hatt kommentarer om Community. Å det er en overraskelse cameo som folk kanskje ikke legger merke til, så her er den. Her er den "store" crossovern i sesongfinalen av Community Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå