Filmvenn Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det har vært der tidligere og. Av en eller annen grunn har jeg ikke tenkt noe videre på det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Første gang jeg så det nå. Vet at de har snakket om "The Prince of Norway" i HIMYM tidligere, og det var, hvis jeg husker historien jeg leste rett, fordi manusforfatterne hadde møtt Ari Behn mens han bodde i NYC. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Håper ikke noen tror at kvalmsekken Ari er prins... Anywho.. skal eksen til Shirley bli en supporting? Syns ikke at han bidrar med noe morsomt i serien.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tror han er bare supporting i et par episoder ut sesongen. Shirley får nok ungen i sesongfinalen, så etter det blir det nok at han går tilbake til "bak kamera". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Haha, Community var litt heldige. The Office ble ikke sendt natt til fredag. Og det var St. Patrick`s Day på torsdag. Og det var noe endring av vårtid-sommertid i statene, eller noe sånt. Dette resulterte i de dårligste seertallene til Community denne sesongen. Heldigvis er serien fornyet, og dette har ikke noe å si. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og takk gud for at det blir en sesong tre. Serien har faen meg ikke tapt en meter på sesong én. Sterkt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen snikbilder ifra den kommende episoden: Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Bumpe gammel tråd på grunnlaget at epic tv-serie er epic. Noen andre som la merke til det Norske flagget på døra til Adib i episode 16? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ja, vi snakket om det på forrige side Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kanksje de trodde at det er det polske flagget Vi vet jo hvor ignorante amerikanere er. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Akkurat det er bare stereotypen på white trash, litt mer "utdannede" amerikanere kjenner til land i Europa og sånn. Tror heller de bare har tatt noe tilfeldig for at det skal se mer "dorm" ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Helledussen så bra episode. I simply love it. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ja, vi snakket om det på forrige side Haha, hadde dårlig tid, så bare dumpa det før jeg dro uten å se hva som var på forige side. Men det bildet var fra en annen scene uansett, så det var ikke så ille Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Æsj, nedleggelsen/øksingen av Perfect Couples har alikevel fått NBC til å putte inn en ny serie på samme kveld som Community(og de andre). Så sesongfinalen vil delt opp i 2 episoder, selv om det var ment som en 40+ minutters lang episode den 5 mai. Del 1 5.Mai, og del 2 12. Mai altså. Sesongfinalen heter "A Fist Full Of Paint Balls", som er som sagt tidligere en "redux" av Modern Warfare-episoden i sesong 1. Med blant annet Josh Holloway fra Lost med som gjesteskuespiller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nei. Fuck Perfect Couples og NBC. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ah, for en herlig og random episode i dag! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hahaha, den tegnefilmtingen etter episoden var jo bare helt hysterisk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Beste episoden av sesongen garantert. Elsket alt det random som var satt inn i episoden. Annie`s Boobs, Dean Pelton`s sine rare kostymer, liten Glee-dissing o.s.v. Det jeg virkelig elsket var referansene til The Cape. Som Community disset så bra. Spesielt med Abed som gikk rundt med kappa som en idiot. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Da Chang smurte seg inn, og da han stupte rett inn i sjakten: priceless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå