chairgame Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Synd at Chang var med så lite, hadde likt å se han mere, spesielt i denne episodens handling. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fantastisk episode, kunne gjerne ha vært en halvtime lengre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Begynte å se denne serien for 3-4 dager siden, og nå er siste episode sett. Herregud så bra, og herregud så trist at jeg nå må vente en uke mellom episodene. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Misunner deg! Hadde likt å glemt alt, og sett alle episodene sammenhengende for første gang Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Vet det. Jeg er ganske deprimert over at jeg ikke har noe mer å se nå. Digger denne serien, det eneste som irriterer meg en smule er Shirly's "That's nice", som hun sier ca. 2 ganger/minutt. EDIT: Oh, jeg fikk nettopp latterkrampe av å se Abed forklare hva han fikk til jul. Den gutten er genial. Endret 7. februar 2011 av Mokko Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Har begynt på sesong 2 nå, ventet litt med den for å spare opp noen episoder. Episoden med det romskipet var genial, nok en klassiker. Episoden med shirley og Abid var ganske dårlig. Shirley er grei som en side karakter. men ikke nok til å drive en hel episode. Er på episode 6 nå, den med "zombiene". Litt for drøyt med zombier spør du meg, men fy faen å vittig. "You have to destroy the brain!!!" HAhaahahah denne serien for meg bare til å hyla av latter til tider. Endret 22. februar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Må si jeg elsker gjeste-castingen til Community denne sesongen, og det er blitt bekreftet enda en bra gjesteskuespiller nå. Å det til sesongfinalen som er over to episoder i mai. Å det er Josh Holloway fra Lost som skal gjestespille i sesongfinalen som er over to episoder. Sesongfinalen er også en Modern Warfare-redux episode. Så de som likte episoden i sesong 1 kan se fram til denne disse. Endret 28. februar 2011 av Maury Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ooh, gleder meg! Men gleder meg ikke til å måtte vente til høsten igjen på nye episoder Endret 1. mars 2011 av chairgame Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Åh herregud. Jeg vet ikke om jeg kommer til å overleve sommeren uten Community. I julepausen så jeg om igjen sånn 2-3 episoder dagen mens jeg ventet på at de skulle begynne å lage nye episoder igjen :| 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nrk lydverket: Donald Glover er akkurat så talentfull at du kan begynne å hate han for det: Han er av tekstforfattarane bak suksesserien 30 Rock, ein populær stand up-komikar, og skodespelar i NBC-serien Community. På toppen av dette er han på veg til å gjera det bra som rapper. Under artistnamnet Childish Gambino har han gitt ut mixtapes sidan 2008, i tilegg til å samarbeida med ei rekke andre artistar. Nyleg kunne ein høyra han legge vers på Jamie xxs remiks av Adeles “Rolling In The Deep”: http://www.nrk.no/lydverket/barnsleg-glede/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Burde nevne at en av de kommende episodene er viet til Pulp Fiction. Ikke nok med det, burde det også nevnes at sesong 2 er ferdigprodusert. Bare klippingen som er igjen, filmingen er ferdig. Nathan Fillion var til og med innenom for å spørre Donald Glover om han hadde sett FireFly, noe han hadde. Her er noen bilder fra sesongfinalen og et bilde av Josh Holloway i serien. (Legg merke til Old-Lenny) Bør også til slutt nevnes at sesongfinalen vil bli sendt 12 mai. Og er en dobbelt-episode, som betyr at den varer i rundt 40minutter. Fremfor de vanlige 20+ minuttene. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Nathan Fillion var til og med innenom for å spørre Donald Glover om han hadde sett FireFly, noe han hadde. Hadde nesten passet bedre å spørre Pudi om det?^^ Lurer på om han er opptatt av TV og film i virkeligheten. Sjelden man ser 40 minutters episoder av komedier, gleder meg! Endret 13. mars 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ifølge Chase så er sesong 3 allerede et go. “No,” Chase joked. As the audience again erupted in laughter, Krasnoff broke in long enough to reveal that Community has, in fact, been picked up for a third season. http://spinoff.comicbookresources.com/2011/03/16/communitys-paleyfest-panel-filled-with-laughs-but-few-spoilers/ Stor mulighet for det er sant. Selv om serien har hatt ikke så bra seertall så har kvalitet alltid forblitt der og det er ikke en direkte grunn til å økse serien tiltross for de seertallene den har. Uansett kommer sikkert flere til å annonsere dette iløpet av de neste dagene hvis dette er sant. Og til slutt fra NBC. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Håper virkelig serien får leve videre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Da er sesong 3 bekrefta, det er offesielt. Community overlever! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Overbegeistret. Får håpe seertallene tar seg opp denne sesongen. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er egentlig krise at det i hele tatt var usikkert om den ble fornyet. Hvordan kan folk ikke like Community? De vil bare ha hjernedøde laughtrack-serier med alt for enkel og forutsigbar humor.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det jeg ikke skjønner er hvordan Community aldri har blitt nominert til Emmy. Med så fantastisk skriving serien har, spesielt når det kommer til episodene dedikert til en film. Slik som Apollo 13-episoden, og Modern Warfare som referer nesten alle actionhelt-filmene i en episode. Eller den episoden med vaktmester-rasisten o.s.v. Chevy Chase fortjener en Emmy for supporting-role synes jeg, samme med Ken Jeong som Senior Chang. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja jeg la merke til det norgesflagget på døren til Abed i en tidligere episode. Mystisk La oss ringe Dagbla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå