Darthvulture Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Glad det er en ny sesong, men ser at den holder på å finne seg selv, tok seg enormt opp forrige episode, Chang var fantastisk, elroy med mye nice quotes og kjekt å se at chang og dean i det hele tatt får mye mer screen time! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Veldig bra! Tenker nesten ikke på at Troy (og Shirley) mangler. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Veldig glad Shirley mangler, hun var grusom. Troy savner jeg litt, men godt fornøyd med sesongen så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Savner Chevy... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Litt tom for ord akkurat nå! Fantastisk episode Fikk på en måte satt puslespillet på plass, men Yahoo gir oss også et håp om en film. Masse inside jokes denne episoden med referanser til tidligere episoder. Hadde håpet på et gjensyn med Troy egentlig, men det fikk vi dessverre ikke. Ser ut til at Community som en serie er over, men #SixSeasonsAndAMovie! Endret 2. juni 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 flott episode #AndAMovie følte det var en bra finale, la den ligge slik og la heller en film komme enn s7, selv om jeg ofc vil se s7 om den kommer ,men bedre å slutte før leken blir dårlig. håpet selv på det troy gjensynet, var vel det jeg lurte mest på før episoden men ok, denne hadde jo sine resemblances til remedial chaos theory episoden, men allikevel var noe nytt #SixSeasonsAndAMovie! Sesongen i seg selv hadde noen dårlige men også noen fantastiske episoder, hvor ikke minst paintball og gay dean/karate kid er de første som kommer i minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå