Darthvulture Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ja, kan hende de fortsetter et annet sted, Hulu, netflix eller noe hvis NBC kutter det. håper det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Virker som NBC kommer til å kutte ut Community. De har plukket opp to nye komiserier som er mer i likheten til Community/Parks And Rec enn tradisjonelle sitcoms med laugh-tracks. Virker som at CBS med The Big Bang Theory har gjort NBC ikke noe mer valg enn å splitte komedie-torsdag ned til en time. Edit: Ooops, skrivefeil. Endret 9. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Virker som NBC kommer til å kutte ut NBC. De har plukket opp to nye komiserier som er mer i likheten til Community/Parks And Rec enn tradisjonelle sitcoms med laugh-tracks. Virker som at CBS med The Big Bang Theory har gjort NBC ikke noe mer valg enn å splitte komedie-torsdag ned til en time. hæh? skal NBC kutte ut seg selv? men jah om nbc kutter det ut så virker det som at sony pusher på å finne en ny kjøper, helst online slik jeg forstod det. Hadde jeg vært de så hadde jeg fyrt på en kickstarter, hadde garantert fått penger nok! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Du skjønte vel at det var skrivefeil din tullekopp ;p Jeg har mine tvil at det går. Det ganske vanskelig å få en serie over til en ny kanal. Det hjelper ikke bare med en kickstarter. Trenger mer enn det. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Nå som Community er kansellert, make ready for the darkest timeline! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Eneste håpet nå er Netflix. For NBC kommer aldri til å snu i denne avgjørelsen nå. Bare å få Sony Pictures Television å forhandle en god deal med Sarandos & Co. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hørte noe om at de var under kontrakt med Hulu, og derfor var rimelig vanskelig å få til noe med Netflix. Vet noen om det er noe i det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Det er mulighet for det allikevel, men det betyr blant annet at Sony må være villige til å gi Hulu et forlik eller hva det heter via en avtale med Netflix som de er fornøyde med. Ettersom det er Sony som eier serien så er det faktisk ikke så vanskelig som f. eks Arrested Development var (den var eid fullt av FOX (mulig en del av Howard/Grazer), og derfor ingen fikk se noe brukbar avtale nesten før 10 år etter som Netflix gjorde slik jeg skjønner. NBC Universal (som også naturligvis eier NBC) er en av eierne av Hulu, og kan også være med å pushe Netflix til en god deal for alle parter (Hulu, NBC og Sony). Så det er litt spørsmål hvor høyt det går opp på forhandlingsbordet og. Og tro meg, Netflix er helt klart gira på rettighetene til sesong 6. Kanskje var ikke Sarandos så gira på å grave etter en avtale når serien var på lufta heller (eksempelvis kan virke fiendtlig o.s.v.). Jeg tror kanskje Sarandos vil heller ha hele pakka av serien, enn bare siste sesongen. En stor mulighet for at Netflix bare skjønner at rettighetene for en Netflix-sesong blir mulig uten å betale mer enn de ser nødvendig (for Netflix vil ha serien til alle regioner hvis de skal gjenopplive den, som med Arrrested Development). EDIT: Smule trøtt og noe innabords, hvis det ikke er forståelig så ser jeg om jeg kan forklare det bedre etter å ha fått sov litt. . Endret 11. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Skjønner hva du sier. Men da behøver en ikke å gi opp alt håp helt enda, wuhu Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 netflix hadde vært awesome ja!, go sony, de greier dette! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hulu might be our saviour! #Sixseasonsandamovie http://serienytt.no/2014/05/hulu-sikter-seg-inn-pa-en-ny-sesong-av-community/ 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Bestest news ever! Men jeg har vært jævlig sterk i trua på at serien overlever mot alle odds, som alltid. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 i know har tweetet til dem ett par ganger for ett par uker siden, de virka positive da, får håpe de kjører på! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) #SIXSEASONSANDAMOVIE OUR SAVIOUR HAS ARRIVED http://serienytt.no/2014/06/community-flyttes-til-yahooo-for-sesong-6/ Rest easy, Big Bang Theory. Look out, Bang Bus! Endret 30. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 yey all that tweeting paid off hehe begynte å få endel followers pga jeg tweeta om community og #sixseasonsandamovie hehe kjekt at yahoo tørr å satse, vil garantert få mer seere på en nett serie enn på tv dette her ihvertfall Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Endret 27. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 synd det ikke blir noe shirley i neste sesong da hun angivelig ikke fikk til å være med på den nye sesongen fordi hun ville ta hånd om hennes syke far. Men er spent på de nye som kommer inn og hvordan det hele vil utløpe seg Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 I følge Dan Harmon på den nye nerdist podcasten er visst 27 januar en dato som flyr litt rundt for en mulig premiere. De hadde selvsagt ikke bestemt noe enda, men da vet en jo i hvert fall sånn ca når det kommer. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 I følge Dan Harmon på den nye nerdist podcasten er visst 27 januar en dato som flyr litt rundt for en mulig premiere. De hadde selvsagt ikke bestemt noe enda, men da vet en jo i hvert fall sånn ca når det kommer. spennende og sikkert ikke helt urealistisk ^^ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hva synes folk om den nye sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå