Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Virker som NBC kommer til å kutte ut Community.

De har plukket opp to nye komiserier som er mer i likheten til Community/Parks And Rec enn tradisjonelle sitcoms med laugh-tracks. Virker som at CBS med The Big Bang Theory har gjort NBC ikke noe mer valg enn å splitte komedie-torsdag ned til en time.

Edit: Ooops, skrivefeil.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Virker som NBC kommer til å kutte ut NBC.

De har plukket opp to nye komiserier som er mer i likheten til Community/Parks And Rec enn tradisjonelle sitcoms med laugh-tracks. Virker som at CBS med The Big Bang Theory har gjort NBC ikke noe mer valg enn å splitte komedie-torsdag ned til en time.

hæh? skal NBC kutte ut seg selv? men jah om nbc kutter det ut så virker det som at sony pusher på å finne en ny kjøper, helst online slik jeg forstod det. Hadde jeg vært de så hadde jeg fyrt på en kickstarter, hadde garantert fått penger nok!

Lenke til kommentar

Det er mulighet for det allikevel, men det betyr blant annet at Sony må være villige til å gi Hulu et forlik eller hva det heter via en avtale med Netflix som de er fornøyde med. Ettersom det er Sony som eier serien så er det faktisk ikke så vanskelig som f. eks Arrested Development var (den var eid fullt av FOX (mulig en del av Howard/Grazer), og derfor ingen fikk se noe brukbar avtale nesten før 10 år etter som Netflix gjorde slik jeg skjønner.

NBC Universal (som også naturligvis eier NBC) er en av eierne av Hulu, og kan også være med å pushe Netflix til en god deal for alle parter (Hulu, NBC og Sony). Så det er litt spørsmål hvor høyt det går opp på forhandlingsbordet og.

Og tro meg, Netflix er helt klart gira på rettighetene til sesong 6. Kanskje var ikke Sarandos så gira på å grave etter en avtale når serien var på lufta heller (eksempelvis kan virke fiendtlig o.s.v.). Jeg tror kanskje Sarandos vil heller ha hele pakka av serien, enn bare siste sesongen. En stor mulighet for at Netflix bare skjønner at rettighetene for en Netflix-sesong blir mulig uten å betale mer enn de ser nødvendig (for Netflix vil ha serien til alle regioner hvis de skal gjenopplive den, som med Arrrested Development).

EDIT: Smule trøtt og noe innabords, hvis det ikke er forståelig så ser jeg om jeg kan forklare det bedre etter å ha fått sov litt. .

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...