Darthvulture Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 spennende å se hvordan det blir uten troy, antar de greier seg men jah de gjør det på en bra måte, en måte som gjør at han muligens kommer tilbake til s6 eller filmen gleder meg til å se den nye episoden ihvertfall Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Max diss mot sesong fire? "The writing is so off the charts good, I mean, it's like breathing oxygen again" - Joel McHale, om sesong fem. Det at NBC faktisk legger ut noe slikt kan ikke være noe annet enn et frieri til fankjernen. Det finnes ingen tvil: det var et spark mot scriptene forrige sesong. http://www.youtube.com/watch?v=wbr4udKLMSg Nice tiltak av NBC. Alle episodene har litt smågodt i form av nye scener og outtakes. Pluss nevt Joel dissing. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Sesong 5 har vært veldig bra så langt. Elsker sånne episoder som den med lava floor, pillow fort, paintball etc. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 forrige episode er en av de beste, du verden så høyt nivå denne sesongen holder, bekrefter mine mistanker om at dette fort kan bli den beste sesongen men nå blir det første uten donald glover, spent på hvordan dynamikken i gruppen blir løst på Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 It said quarter to fiveBut it was quarter to assYou thought your plumbing was safeBut your jeans were half-mastAnother coin down the drainNow, that's some change that won't last25¢ at a time he's taking our soulsGovernment men can't help, we're all aloneAre you feeling the breeze?Did you pull your belt tight?You know that it's wrongYou know that it's rightOut of the shadows, down the coin goesWhy, oh, why do you suppose?Only the bandit knowsWhoa oh oh oh, oh whoa oh oh ohA-s-s c-r-a-c-k banditWhoa oh oh oh, oh whoa oh oh ohA-s-s c-r-a-c-k can't stand itCoins on the sidewalk, coins in the palm of my handCoins in the ass crack or in the eyes of a dead manTroll from the shadows, XXXXXHe's the ass crack bandit, and XXXXWhoa oh oh oh, oh whoa oh oh ohA-s-s c-r-a-c-k banditWhoa oh oh oh, oh whoa oh oh ohA-s-s c-r-a-c-k can't stand itWhoa oh oh oh, oh whoa oh oh ohA-s-s c-r-a-c-kHe'll give you no quarter, but he'll... give you A quarterCome on and just taste your change awayMaybe we are the crooks, and he's the heroMaybe he's the Messiah, who is to say...Save yourself a coin for the fairy manCrossing the river, sticks off your assWipe the smile from your face kid, 'cause this ain't funnyAnd don't forget your jukebox money!Whoa oh oh oh, oh whoa oh oh ohA-s-s c-r-a-c-k banditWhoa oh oh oh, oh whoa oh oh ohA-s-s c-r-a-c-k can't stand itCan't stand the fear,Can't stand not knowing,Can't stand forever,Eventually we all bend overIn the end, we all bend overIn the end, we all bend overYour brothers, your sisters, they all bend overYour friends and enemies, they all bend overYou and me, we all bend overWe all bend over... 2 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) ITS A BEAR DANCE! faen at de har OL pause i community, vanskelig å vente så lenge, heldigvis har man Brooklyn nine nine som også er morsomt på sitt vis og naturligvis gøy at norge eie i ol da Endret 12. februar 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 gir forrige episode 4 meowmeow beans Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Community sesong fire suger baller. The people have spoken! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Community sesong fire suger baller. The people have spoken! Tror ingen er uenig med deg der, sesong 5 derimot er noe helt annet gleder meg til å se den nye episoden når jeg kommer hjem ^^ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tja, likte den første D&D episoden bedre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Syns den e10 s5 var bra, jeg. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 var gøy den , første dnd episoden var litt bedre men absolutt en gøy episode, dean og abed stjal jo showet ^^ Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hørt rykter om at Pierce og Troy ikke er med lengre stemmer det?. Pierce var min favoritt Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hørt rykter om at Pierce og Troy ikke er med lengre stemmer det?. Pierce var min favoritt det stemmer, men community har holdt ett høyt nivå fordeom, har som regel hatt gode gjesteskuespillere inn som hjelper på Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Selv med både Pierce og Troy borte så er sesong 5 mye bedre enn sesong 4 som hadde begge karakterene. Og bedre enn så. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 fy faen for en ufattelig bra episode, well done! de naila GI Joe så perfekt ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hmm, mente den var epsoden var klart den desidert svakeste for sesongen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Syns den var helt ok, jeg. Selv om jeg aldri har sett noe GI Joe. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 flott sesongavslutninig sist uke btw, håper de får en ny sesong, de holdt ett veldig veldig høyt nivå denne sesongen #SixSeasonsAndAMovie! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ja, kan hende de fortsetter et annet sted, Hulu, netflix eller noe hvis NBC kutter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå