chairgame Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Genial promo! Endret 10. januar 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 fredag den 3(eller october 19th som det populært kalles) skal så voldsomt vies til community vorshspiel Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Snutt med Allison Brie fra tidligere i år. Må sees. Herregud hun er nydelig, og imponerende god i videoen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ikke lenge til sesong 4 nå! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ikke lenge til sesong 4 nå! Hehe Men ja, desverre altfor mange "swing and miss" i Guarascio og Ports sesong. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Thank you Dan! Allerede bedre enn alt fra forrige sesong. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Første episoden var mest en set up, men jeg lo mer av Nick Cage greiene enn jeg gjorde hele sesong fire, så we're all good. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Haha, Nick cage var fantastisk! Og at de bare refererte til s04 som den tiden da det var en gasslekkasje som ga alle en hjerneskade. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 meget bra sesongstart, likte godt forklaringen på hva som skjedde i mellomtiden samt som alle andre har nevnt, nick cage greiene var bare helt genialt! gleder med til neste ep Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 De klareste referansene jeg så i denne episoden var: Cold Case, Se7ven og Zodiac (Fincher homage?). Der var også spark mot Broen og Criminal Minds. Ikke veldig funny episode, men læll kult. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Syns det var morsomt at de tok opp igjen en liten sak fra sesong 2; "The assailant known as the Ass Crack Bandit will be brought to justice!" Lurer på om "the mold in the east stairwell" kommer tilbake også? R.I.P Pierce. Ja, jeg var en av de som likte han. Endret 10. januar 2014 av chairgame Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg syns den siste episoden var den klart beste 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Fantastisk episode, har sett den ett par ganger allerede hvis denne starten er en indikasjon på noe som helst så tror jeg fort vi får den beste sesongen noensinne av community,vært to fantastiske episoder på rad ihvertfall Synd det med pierce men antar det var nødvendig for å helt avslutt den delen, er det en mulighet for at troy tar over tingene hans? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Synd det med pierce men antar det var nødvendig for å helt avslutt den delen, er det en mulighet for at troy tar over tingene hans? Kanskje det, synd det bare er to episoder igjen med Troy. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Kanskje det, synd det bare er to episoder igjen med Troy. true men antar de gjør det beste de kan utav det, blir jo mange spennende gjesteskuespillere frem i tid som kanskje kan redde det å miste troy! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Aaah, Allison Brie er drømmedama. Søt og sexy. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 http://projecthawkthorne.com/ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 http://projecthawkthorne.com/ hehe har vært borti den før, helt genialt, jævlig vanskelig, synd de ikke har fått det til å bli multiplayer enda da Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Denne sesongen så langt har vært konge! Synd at Troy forsvinner, men som fan av Childish Gambino så er det noen positive sider Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg liker egentlig tanken på at Donald Glover får egen serie også en del. Spesielt på en kanal mer egna til en serie passende til Glover for FX Networks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå