DexterMorgan Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 En ting jeg tenkte på. Iom at det egentlig var planlagt at de skulle sendes den 19 oktober, så har de vel kanskje filmet inn blant annet jule- og halloweenepisode. Hva gjør de med de nå, når det blir sendt fra februar igjen? Blir de bare sendt når det passer dem? Er litt TV-noob, ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det er ikke nødvendigvis at de har spilt inn noe Halloween og juleepisode, ettersom sesongen er så kort (13 kontra 20+ som tidligere). Har de spilt inn slike episoder så blir det sendt uansett, og sendes i den rekkefølgen som er bestemt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Haha, NBC britta'd! James Brolin spiller faren til Jeff, ikke Malcolm McDowell (han spiller en ny professor). Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 10 dager igjen til October 19th Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Spent på hvordan Matt Lucas' rolle blir, og hvordan han kan være med i flere episoder. Begynne på Greendale kanskje? Også temmelig lei av å se Dan Harmon kommentarer på alle artikler og videoer. Tipper at halvparten ikke hadde sett forskjellen hvis de ikke visste at han har sluttet. http://www.youtube.com/watch?v=z584YZtS9c4&feature=youtu.be Endret 4. februar 2013 av chairgame Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har litt delte følelser om første episode i sesong fire. Usikker på om den var litt "off" fordi jeg forventet meg at den ville bli det, eller fordi den virkelig var annerledes pga. Dan Harmons avskjed. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det var som om de hentet inspirasjon fra Scott Pilgrim vs the World. Istedet for å være subtil og smart, var hele episoden over the top, ingen hvile, ingen ro, bare en ny "vi er bedre enn serier med laugh track, spesifikt den og den" spøk. Det har vært dårlige episoder før, kanskje er de tilbake til normen neste gang, men i min ubetydlige mening, så sugde sesongstarten hardt. Jeg så først tBBT, slik at Community ikke måtte måle seg med noe bra, men faen om ikke tBBT kom godt ut av den duellen. Sist så jeg Parks, som hadde en kanonepisode som vanlig, ellers så virket den bare ekstra awesome fordi Community ikke leverte. Uansett, la virkelig opp til at Abed og co skulle brilliere, men akk nei. Sikkert en masse folk som mener dette bare er whining pga at Dan Harmon ikke er med. Vel, Harmon er en idiot, jeg elsker Community og fuck dere. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg er enig med det, så du har meg på det. Og jeg synes det er synd, fordi jeg synes sesong 3 var den sterkeste sesongen til serien (og den hadde en sesongslutt som kunne fungert som serieslutten for min del og). Hører også at episode 3 denne sesongen skal være skikkelig ræv. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Satser på at det ikke blir en ny That 70's Show sesong 8 eller Scrubs sesong 9. Men de var dårlige pga bytter i main cast, heldigvis har Community de samme ennå. I motsetning til mange andre liker jeg Pierce, og jeg syns de brukte Chang for mye i sesong 3. Endret 10. februar 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvem er det som ikke liker Pierce? Syns han er den beste karakteren sammen med Chang og Deanen. Men skal sies at Pierce tapte seg litt i sesong 3 kontra 1 & 2 imo. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Troy vokste gjennom sesong 3 til å bli min soleklare favoritt i denne serien. Gleder meg til neste episode, selv om e01 skuffet betraktelig. Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jeg syns ikke at den første episoden var så ille, selv om jeg kan si meg enig med at den er langt fra den beste episoden jeg har sett. Når det gjelder episode 2, så syns jeg den var meget bra - Community er tilbake. Endret 19. februar 2013 av Kaku Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Neh, den var grei den andre episoden, men meget bra, nei. Neste skal vist være så crap. Lenke til kommentar
Winterstick Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Den nyeste episoden (21. feb) var ganske morsom, men den overgår enda ikke sesong 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Artig episode denne uken Og Annie Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Toby and Abed in the moooornin'! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg synes det begynner å ta seg opp betraktelig. Maury du sa neste skulle være crap, men det var jo den beste så langt For Alison Brie fansen: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Beste episode så langt av sesong 4. Lenke til kommentar
Winterstick Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Beste episode så langt av sesong 4. Litt rart ettersom den har dårligst rating av alle på IMDb Synes egentlig at alle episodene som har kommet ut til nå har vært decent. Ikke så mye mer enn det. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 For å være positiv: Community er fortsatt severdig. På samme måte som The Big Bang Theory og How I Met Your Mother er severdig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå