Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fikk ikke noe The Wire-følelse av episoden i grunn selv.

Likte ekstremt godt alt med Lov & Orden, og siden det er en serie som har betydd mye for meg helt siden slutten av barndommen så likte jeg serien ekstra godt.

-Neil ble spørt ut mens har lette igjennom papirer, klassisk Lov & Orden.

-Jeff og Annie med kinamat som overtidsmat, klassisk Lov & Orden.

-Abed som en sint Det. Orbach på kontoret Jeff og Annie/Statsadvokaten, klassisk Lov & Orden.

-Jeff med Jack McCoy setningen "Do anything necessary", klassisk Lov & Orden.

-Overdrivelse av "Withdrawn", herlig omgjøring fra Lov & Orden.

-Annie var pretty much Jack MacCoy all over.

-Troy går undercover, klassisk Lov & Orden.

Elsket hvordan Abed var kledd. Akkurat som Det. Bernard (Anthony Anderson) i de to siste sesongene av serien som varte i 20 sesonger. Forskjellen var at Abed hadde en Inspector Spacetime-pin på seg.

anthony+anderson+filming+3++jan+15+09.jpg

Elsket hvordan Community casta til og med Leslie Hendrix som en rettsmedisiner, hun har hatt rollen gjennom over et tiår over flere av Lov & Orden-seriene.

Den lille Britta-scenen var også herlig, hadde det vært Lov & Orden hadde vi sett/hørt hva hun skulle gjøre. Men twisten til Community med å bare avslutte scenen før Britta fikk snakke ferdig var helt herlig.

Glad Leonard var ikke den som døde. En av favorittene mine på serien når det kommer til randoms sammen med Fat Neil. Herlig med Todd i episoden også. Kult at Michael Ironside dukker opp i små roller i to serier jeg liker godt på kort tid, dukket opp også i fantastiske Justified denne sesongen.

n7dJb.gif

Lenke til kommentar

Omar Little sa "a man gotta have a code" omtrent tre ganger hver sesong. At Michael Williams sa dette to ganger denne episoden var ikke tilfeldig, men en liten dært av en referanse til hans dager i verdens beste tv-serie. Slike små ting som gjør Community så genialt, og meg så glad.

Lenke til kommentar

Omar Little sa "a man gotta have a code" omtrent tre ganger hver sesong. At Michael Williams sa dette to ganger denne episoden var ikke tilfeldig, men en liten dært av en referanse til hans dager i verdens beste tv-serie. Slike små ting som gjør Community så genialt, og meg så glad.

Enig.

Likte episoden godt selv. Heldigvis har jeg sett akkurat nok Law & Order, selv om jeg ikke er helt på Maury-høyder.

Lenke til kommentar

Snakk om sola. Par timer etterpå annonsert NBC at Community ikke vil sende sin sesongfinale den 24. mai.

Dermed vil serien sende hele 3 episoder 17. mai, og hele sesongen sendt ferdig da. Og det blir ikke noe ny episode 24. mai som var meningen at sesongfinalen skulle bli sendt.

bonus

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...