Hannahx3 Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Hei, jeg er en jente i en liten gruppe som skal lage en form for hettegensere sammen (da mener jeg hettegensere med glidelås foran). Vi har veldig lyst på ett eget trykk på ryggen, og noe form for trykk med tekst på enten armer eller på hetten. Sett en del etter steder som gjør dette, og fant www.spreadshirt.no, men ettersom de lager hettegenserene utenfor Norge blir det med toll og mva mer enn 800kr per genser, noe vi synes er litt for mye! Derimot sliter jeg veldig med å finne en side som selger gode kvalitetsklær og har mulighet for å kunne ha 2 trykk til en litt billig penge (ser helst at det ligger rundt maks pris ca600kr). Er der noen som har god erfaring med noen internettsider, eller kan anbefale en butikk i Oslo/Akerhus-område jeg kan kontakte? Tusen takk for hjelp! Kort oppsummert: - Hettegenser med glidelås - 2 trykk, ryggen og hette/arm - MAX ca 600kr. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Hvis dere drar til et trykkeri og spørr om de kan sponse på dere gensere, så blir det gratis, og antageligvis bra hvis dere sjekker ut litt om trykkeriet på forhånd. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 veit at http://www.university.no/index/main/ har ganske bra kvalitet på genserne sine, men det kan hende det bare er lønnsomt å bestille i stor kvantitet. men ikke sikker så det går jo ann å sjekke ut. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Takk, har nå funnet ett lokalt trykkeri som sponser oss! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Takk, har nå funnet ett lokalt trykkeri som sponser oss! Flotters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå