Phoenix8 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei jeg har for tiden ikke råd til å kjøpe helt ny tv og lurer derfor på om jeg kan bruke den nåværende dataskjermen til å spille på xbox 360 med? Isåfall hva trenger jeg? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Du trenger en Xbox VGA-kabel. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 funker hdmi kabel og? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Lurer på det samme her, bare at jeg har en ps3 og en laptop Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) fant ut at det ikke gikk pga at bærebare pc'er har bare utgang, ikke inngang. :-( Endret 20. august 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 ingen som hadde giddet å svare? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 HDMI går fint om din 360 har HDMI-utgang og skjermen har HDMI inngang. Man kan ikke spille konsollspill på en laptop. Ingen laptops på planeten (tror jeg?) har ekstern skjerminngang. For PS3 finnes det ingen VGA-kabel så om din skjerm ikke har HDMI-inngang så er det ikke mulig å koble til PS3en. Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 muligens ett adapter av noe slag mellom Skjerm og konsoll Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei jeg har for tiden ikke råd til å kjøpe helt ny tv og lurer derfor på om jeg kan bruke den nåværende dataskjermen til å spille på xbox 360 med? Isåfall hva trenger jeg? ja det funker helt fint å spille spill på pc skjerm gjør det selv... å jo du får VGA kabel til xbox har det selv... å konsoll spill fungerer bedre på pc skjerm (min ihvertfall siden min pc skjerm har bedre respons tid en di fleste tv'er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå