jaricho Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Trenger litt hjelp med et skoleprosjekt, vi skal lage en musikkvideo sangen kan være bra/dårlig men hvilket program skal jeg bruke for å redigere musikkvideoen? Og tips til sanger? Vi kan også lage en rap-sang som jeg er veldig dårlig til å synge det isteden, men da trenger jeg hjelp til teksen og mulig melode Tusen takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 bruk adobe premiere pro til redigeringa. Kunne kanskje være gøy å "parodert" Immortal da de har latterlig elendige videoer. eventuelt fyr på med noe brutalt og lek dere med falsk blod og greier Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Da har jeg ordnet med adobe premiere pro, men har ingen erfaringer med Immortal og hadde en norsk rap i bakhodet Adobe Premiere Pro, men gidder ikke å kjøpe og bruke masse penger på et sånt program, men hvor mange dager er trail versjonen, 30dager? Endret 20. august 2010 av jaricho Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 trialen er 30 dager ja. fra den første dagen du åpner det Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ta no OnklP! Du kan sitte å sniffe på melis eller noe annet som ligner coke gjennom nesten hele videoen. Få med deg noen venner i en bakgård, så kan de sloss i bakgrunnen mens du står å "rapper" foran kamera! og ikke glem pulverkaffe og grandis Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Den siste der likte jeg veldig godt Men hvordan få bare melodien fra OnklP sangene, tenkte litt på å ta Cast - problembarn, men er litt driti ut hvis noen i klassen min har hørt den sangen før Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skal du bare ha en beat og rappe etter er dette hva du trenger: http://www.youtube.com/watch?v=QLx60TZ9_T8 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Takk takk for den siste der ja, den satt håper for all del at vi kan banne osv. glemte å spørre musikklæreren, karakteren som vi får på rappen/musikkvideoen får vi på karakterkorter skjønner du... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Du kan jo forsåvidt gjøre det jeg har forklart tidligere med en Snoop Dogg sang. Bare dropp kaffe og grandis ! EDIT: Prøv å skaff noen chicks også. Snoop har alltid noen(mange) damer på musikkvideoene sine Endret 21. august 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Prøv også å begrens glesplaggene dems mest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå