Gå til innhold

Skate eller Tony Hawks? Xbox 360 :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så skate er egentlig best grafikkmessig etc..?

Er gameplayet ca det samme? Med div oppdrag osv fra Tony Hawks?

Skate = Du sliter med å ta en kickflip.

Tony Hawk = Du grinder tre, fire kilometer på fingrene før du knipser, flyr opp på et hustak, grinder over det på nesen, nyser, flyr til den andre siden av byen og lander på en hånd uten å føle at du har gjort noe spesielt.

(kanskje litt overdrevet, men du skjønner poenget.) :p

Lenke til kommentar

Tony Hawk er for den som elsker overdrevne triks, og som er enkelt å komme inn i og en trenger ikke ha verdens største forståelse for skating for å kunne spille det. Spillet er i stor gra urealistisk i gameplay (snakker ikke om hvordan grafikken ernår jeg sier det). Et av Tony Hawk spillene kommer med kontroller formet som et skateboard som du kan stå på.

Skate spillene er mer realistiske i den forstand at triks er vanskelig å utføre. Selv sliter jeg med å spille Skate da jeg ikke har tålmodighet til å drive på lenge for å lære de enkleste triksene, og selv da slite med å utføre dem. Vil du ha et spill som er nær virkeligheten i vanskelighetsgrad så går du for Skate. Tror grafikken i Skate spillene er bedre.

Personlig hadde jeg valgt Tony Hawk spillene fordi de er mer arcade og enklere å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...