Jezpoz Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei, jeg har nå funnet en lapptop som jeg har noen veldig viktige filer, men glemt passordet.. jeg kommer inn på en gjeste konto, men den har blokkeringen OVERALT!!!! Er det noen som har en metode for å finne admin passordet? Eller et software? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Ja, Ophcrack, men du må installere på en CD. + Vis passordet ditt var med symboler, blanding av tall og bokstaver vil funke men lengre tid. kjempe langt passord, vil det dessverre ikke gå. Langt passord betyr 11-12 tegn. blanding av tall og bokstaver vil funke Endret 20. august 2010 av Darksite Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 ... jeg har nå funnet en lapptop som jeg har noen veldig viktige filer, men glemt passordet.. Funnet en laptop? Er det virkelig din maskin eller tilhører den noen andre? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Oi, det order så jeg visst ikke. Perb, kan jeg spørre deg om noe? innen sikkerhet, sender deg en PM, sånn at denne luringen ikke kommer seg inn på laptopen på et vis. Lenke til kommentar
Jezpoz Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 ... jeg har nå funnet en lapptop som jeg har noen veldig viktige filer, men glemt passordet.. Funnet en laptop? Er det virkelig din maskin eller tilhører den noen andre? Ja, den er min. Jeg fant den oppå loftet. Under noen av pappas gamle laptoper :O Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er nok heller en skolePC han har fått seg. Beklager men det hjelper jeg deg ikke med. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Dette kalles Stjeling, jeg liker ikke idioter som driver å stjeler ting, vis du er instressert i hjelp kan du gå til et annet forum. Håper noen som eier PCen finner ut at du har tatt den. Hva om noen hadde stjålet en Laptopen din som har verdt 6-8 tusen, ville du ha blitt glad? Det tror ikke jeg, du ville sikkert ha lagt deg ned å begynne å grine. Jeg oppfordrer deg å levere den tilbake. Sjønner meg ikke på idioter som deg Endret 21. august 2010 av Darksite Lenke til kommentar
Jezpoz Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Dette kalles Stjeling, jeg liker ikke idioter som driver å stjeler ting, vis du er instressert i hjelp kan du gå til et annet forum. Håper noen som eier PCen finner ut at du har tatt den. Hva om noen hadde stjålet en Laptopen din som har verdt 6-8 tusen, ville du ha blitt glad? Det tror ikke jeg, du ville sikkert ha lagt deg ned å begynne å grine. Jeg oppfordrer deg å levere den tilbake. Sjønner meg ikke på idioter som deg Ok, det er en skolepc, er så kjedelig i timen, men da må jeg kanskje starte å engasjere meg. Ble så desperat at jeg prøvde ophcrack, men det fikk jeg ikke til. Men bare en ting, siden jeg skrev at "...jeg fant en laptop..." betyr ikke at jeg har stjelt den, tenk om jeg var oppå loftet og fant en laptop også glemte jeg passordet, det er ikke umulig.. Vel sorry for at jeg brukte så mye av tia deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå