Swafty Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei har problemet med at venstre øyet dirrer veldig mye. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=leamus&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=5c38bceca09750b8 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Var veldig mye forskjellig svar å få der. Tar allerede magnesium tilskudd, eller tok litt ekstra i går faktisk. Skal se om det hjelper. Drikker nesten 1 liter melk daglig Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Kan det være leamus i øyelokket? Dirrer øyet hele tiden, eller kommer og går det? Jeg hadde leamus i øyelokket i hele 2 uker, ga seg av seg selv Endret 20. august 2010 av Uderzo Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Ja, tipper det leamus. Det kommer og går. I følge linken virket det som om det var leamus Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da er det bare å være tålmodig Er en ekkel følelse, men gir seg heldigvis etter hvert Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Er du sikker på at det gir seg for alle? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jepp, men begynte å tvile forrige gang jeg hadde det Tok 2 uker, ble litt slitsomt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dette er helt normalt. Kjenner meg fullstendig igjen i det du beskriver. Jeg opplever ofte vibrasjoner i et av øynene flere ganger i måneden, og så vidt jeg vet (uten å ha lest noe om dette)handler det kun om nervetråder i og rundt øyet. Kan kanskje trekkes paraleller med voksesmerter dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå