Gå til innhold

Foreldrene mine reiser til Tyrkia for 14 dager og vil kjøpe noe til meg fra der nede, hva anbefaler dere?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Foreldrene mine reiser til Tyrkia sent på lørdag og de spurte meg om jeg ville ha noe som de kunne kjøpe i Tyrkia men jeg viste ikke hva jeg ville ha, kan dere anbefale ett eller annet? budsjett er ca. 2500kr NOK. Jeg er en gutt på 19år.

Klær og drikkevarer er selvfølgelig uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg takker for deres forslag og håper nye forslag vil bli foreslått slik at vi i denne administrasjonen kan vurdere dem.

Hva med teknologi?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har aldri vært i Tyrkia og jeg håper at folk som har vært der vet hva man skal se etter der nede når man skal kjøpe noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men hvis vi ikke finner noe fornuftig så må de ikke kjøpe noe der nede, så jeg kan nøye meg med snop fra tax free på flyplassen.

Edit:

Forresten kan det være mulig at spillbutikkene gir ut spill litt for tidlig, for eksempel jeg hadde en kamerat på Xbox 360 som hadde Modern Warfare 2, nesten hele 2 uker før det ble lansert. Så jeg tenker kanskje de ikke er så særlig nøye på lanseringer her så jeg tenker om det *kanskje* er mulig å finne Halo Reach? foreldrene mine reiser hjem 4 eller 5 september og spillet skal bli utgitt den 14 september så det er altså bare litt over en uke til det blir lansert.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Tyrkia (feriestedene) er 90% juggel, så det er ikke veldig mye gøy. Det finnes et par kjøpesentre i Alanya ihvertfall (et heter Alanyum tror jeg) der man kan kjøpe merkesaker. Mange dyre klokker f.eks. Sko, solbriller osv er jo også noe som er gøy å ha merkevare av. F.eks standard Ray Ban pilotbriller, eller Converse-sko hvis du er litt indie :p

Klokke er kanskje det kuleste til rundt 2500?

Ellers er det på samme plass en butikk der de har ting i skinn. Dressbelte, lommebok og sånne ting, i god kvalitet. Det er ihvertfall ikke juggel og fanteri :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...