Solid Edge Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei Jeg jobber som vasker mens jeg studerer, jeg går stort sett for meg selv i 7 timer hver jobb dag. Til nå har jeg bare hørt på musikk, men det er fort til å gå lei av. Så jeg tenkte at lydbøker er jo helt genialt. Så jeg trenger forslag til lydbøker. Har allerede skaffet meg bøkene: "The god delusion", "Catcher in the eye", "1984" og "the power of now"... Er ikke så veldig interessert i skjønnlitteratur med mindre de er litt filosofiske eller sånn som 1984 og catcher in the eye, med litt historie utenfor boka, om dere skjønner. Har lyst å lære nye ting gjerne innenfor emner som psykologi, filosofi, samfunn og så si hva som helst. Kan også nevne at jeg går forkurs, så bøker som er relevant til året er greit å "lese". Så kom med forslag, skriv gjerne om det er skjønnlitteratur (fiksjon) eller sakprosa (fakta) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 20 Self Hypnosis Sessions, Word Master - Improve Your Vocabulary, How To Talk To Anyone Anytime Anywhere, The Ricky Gervais Guide to...SOCIETY, How To Argue And Win Every Time, Self Hypnosis - Improve Memory. Vet ikke hvorvidt du liker slike bøker, men det er masse bra der ute. Nrk har vel også noen podcasts du kan laste ned og høre på, hvis du interesserer deg for noe av det de snakker om? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 A short history about nearly everything - fakta guns, germs and steel - fakta Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Hypnose tør jeg ikke gjøre på jobb, bare under stabile omstendigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå