Lilac1 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei, regner med at dette snarere er stedet å etterspørre slike enn utdanningsforaet, så kort og greit: Hvor kan jeg finne besvarelseseksempler på skriftlig eksamen i dette emnet? Jeg vurderer skrive en klage, men vet ikke hvilket grunnlag jeg har før jeg har sett en A eller B oppgave. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det vil kunne være en fordel å spesifisere hvilket universitet du studerer ved. Såvidt jeg vet publiserer ikke UiO (eller JSU) mønsteroppgaver i valgemnene. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Som krikkert skriver så gis det ikke ut mønsterbesvarelser i valgemne. Mitt råd er å ringe sensor for begrunnelse, og deretter vurdere hvorvidt du skal klage på karakteren. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Men du kan selvfølgelig bruke forumet for å finne ut om du ønsker å klage. :-) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Skummelt å klage så lenge du sto. Var jo ei som strøk til eksamen nå i sommer etter å ha klaget på karakteren. Ho datt ned 2 karakterer. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Klageorganet kan normalt prøve skjønnet fullt ut, det gjelder i de fleste klagesaker. En klage kan omgjøres til gunst og ugunst. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Bumper denne. Ønsker fortsatt link til eksempler på besvarelser m/karakter i første modul arbeidsrett, uansett universitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå