f(x) Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Hei! I fjor en gang fikk jeg en noen år gammel stasjonær av en som hadde kjøpt seg flere nyere maskiner (med nyere operativsystem). Jeg la inn en en del programmer og slikt, men da jeg skulle starte maskinen en gang senere fikk skjermen plutselig ikke noe signal. Jeg brydde meg ikke noe om maskinen og lot den stå. Nå vil jeg gjerne prøve å finne ut hva som er feil. Maskinen er en Fujitsu Siemens Scaleo P, med Win XP, Intel Celeron D og nvidia FX GPU. Problemet er at maskinen starter opp tilsynelatende normalt, men at skjermen gir beskjed om at den ikke får noe signal. Har koblet den til en annen skjerm med annen kabel og den virker ikke da heller. Hva kan problemet være? edit: bilde Endret 20. august 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
LawaBoy Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nå vet jeg ikke hva skjerm kort du bruker men har du prøved å bytte mellom VGA og DVI skjerm kabel? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Skjermen har bare VGA inngang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå