Tobb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Hei. Jeg har nettopp montert nytt hovedkort ++ i min acer veriton 7800. Har fått alle kabler og enheter på plass, men har kommet over et lite (men viktig) problem: kabelen frem til strømbryteren har enn annen kontakt enn det som er på hovedkortet! ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477897 ) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en kontakt som passer? (På det gamle hovedkortet var bryter + led på samme kontakt, på det nye ser det ut til å være to kontakter til front panelet, kalt JFP1 og JFP2..) Edit: Er altså ute etter en 9 pins kontakt.. Endret 20. august 2010 av Tobb Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Bryter og LED er da begge på på JFP1. Dette er en helt standard kontakt. JFP2 er for høyttaler. Lenke til kommentar
Tobb Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Bryter og LED er da begge på på JFP1. Dette er en helt standard kontakt. JFP2 er for høyttaler. Ja, men kontakten i mitt gamle hovedkort var ikke jfp. Fant ut av det, måtte bare dra ut ledningene av plastholder og sette dem på en og en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå