Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en gutt, men jeg har ikke noe liv...flaut

Gjest jente21

Anbefalte innlegg

Jeg tror du bare legger kunstige barrierer mellom deg selv og ham, fordi du er nervøs. Dvs.: Du "finner opp" ting som kan være problemer. Slutt med dette, og go for it!

Takk for svar.

Nei, det er seriøst et problem fordi jeg føler at det flaut.

Men når er det greit å kysse? Jeg har så lyst til å gjøre det, men så er den hard to get greia. Burde jeg vente til han tar initiativet?

Ta det når du selv føler for det, greit å bare drite i alle spillene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det er seriøst et problem fordi jeg føler at det flaut.
Er mye verre å tenke tilbake til denne tiden om en stund, og hvor lyst du da kommer til å ha å bare reise tilbake i tida, og gi deg selv et spark bak slik at du gjør det.
Men når er det greit å kysse?
Kommer an på. Vet dette ikke er svaret du vil høre, men det er en smule umulig å poste dato og klokkeslett for det. Som RandomNumbers sier; ikke tenk så mye på "regler". Slikt minner aaalt for mye om nettopp disse klisseseriene som "Sex og singelliv" *går og spyr litt*. En romantisk stemning med fravær av andre mennesker og kost opp i sofaen er et bra tidspunkt. Men spontankyss etter kinobesøk er også supert. Bli kjent med ham først.
Jeg har så lyst til å gjøre det, men så er den hard to get greia. Burde jeg vente til han tar initiativet?
TULL! Bare forkast slik tankegang med en eneste gang! Noen ting dukker opp gang på gang når gutter blir spurt om hvordan jenter kunne forandret seg litt - Én av disse tingene er definitivt at jenter kan ta mer initiativ.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eksen min var litt som deg. Tror ikke hun ble særlig mobbet og hun har alltid sett bra ut, men når det kommer til å ha venner, hadde hun veldig få. Mulig jeg syns hun hadde veldig få i og med at hun bor lenger ut på landet enn meg, men men. Hun er ikke overstadig sosial. Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvor mange venner hun hadde ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...