Gå til innhold

NOOOO! Har fått red ring of death på xbox 360... trenger veiledning!

1c3t34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eller bare fiks den på to timer istedenfor å vente

LOL, det finnes INGEN måte å fikse denne permanent på, så det er et heller dårlig forslag. Er boksen uåpnet, så skal han selvfølgelig sende den inn og få den fikset, og skjer det noen gang igjen da så sender han den inn igjen. "Fikser" han det selv, og den går i stykker igjen (noe den med sikkerhet gjør) så kan han glemme å sende den inn til MS.

Trådstarter, hvis boksen din ikke har vært åpnet )av noen som ikke kan det) så er det bare å ringe MS og forklare problemet, og alt løser seg, du trenger ingen kvittering eller noe, bare forklar at du har kjøpt den brukt ;)

Lenke til kommentar

LOL, det finnes INGEN måte å fikse denne permanent på, så det er et heller dårlig forslag. Er boksen uåpnet, så skal han selvfølgelig sende den inn og få den fikset, og skjer det noen gang igjen da så sender han den inn igjen. "Fikser" han det selv, og den går i stykker igjen (noe den med sikkerhet gjør) så kan han glemme å sende den inn til MS.

Trådstarter, hvis boksen din ikke har vært åpnet )av noen som ikke kan det) så er det bare å ringe MS og forklare problemet, og alt løser seg, du trenger ingen kvittering eller noe, bare forklar at du har kjøpt den brukt ;)

Den er grei :)

Lenke til kommentar

Har du prøvd å fikse den selv?

Lenke til kommentar

Jeg har drevet med rep av playstation og xbox en god del år ja, og det er ingen måte å fikse RROD 100% på, og når man har reklamasjonsrett, så blir det bare dumt å prøve selv ;)

Min erfaring med x-clamp feks, er at ca halvparten av de reparerte konsollene virker i mer enn 1mnd.

Lenke til kommentar

Jeg har drevet med rep av playstation og xbox en god del år ja, og det er ingen måte å fikse RROD 100% på, og når man har reklamasjonsrett, så blir det bare dumt å prøve selv ;)

Min erfaring med x-clamp feks, er at ca halvparten av de reparerte konsollene virker i mer enn 1mnd.

Ok. Det var vel rundt en måned siden jeg fikset min, får se hvor lenge den varer.

Lenke til kommentar

det er kanskje bedre når man tar bort x-clamp og erstatter den med skikkelige fester og kvalitets pasta.

for byggekvaliteten på x clamp suger noe.....

Lenke til kommentar

det er kanskje bedre når man tar bort x-clamp og erstatter den med skikkelige fester og kvalitets pasta.

for byggekvaliteten på x clamp suger noe.....

Det er den såkalte x-clamp fiksen jeg tenker på, hvor man bytter ut x-clamp med skruer osv, og ny pasta, osv osv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...