dingseboms_1 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg leter etter et bra headset til PC med mic (helst kjente merker) jeg har fått foreslått zombee headset av en venn men har ikke bestemt meg enda trenger hjelp fort Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hva skal det brukes til? Gaming, Skype-samtaler, eller noe helt annet? Hvor mye er du villig til å gi for det, og ønsker du on-ear eller around-ear? Lenke til kommentar
dingseboms_1 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Hva skal det brukes til? Gaming, Skype-samtaler, eller noe helt annet? Hvor mye er du villig til å gi for det, og ønsker du on-ear eller around-ear? jeg er villig til å gi opp til 1500,- og vil gjerne ha around-ear det skal brukes til gaming Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Logitech G35 eller G930 (trådløst) Roccat Kave Lenke til kommentar
dingseboms_1 Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 takk for hjelpen endte opp med g930 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå