MPCME Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei jeg er en gutt på 13 (snart 14) som skal kjøpe ny mobil. Men så lurte jeg på om SE W995 er verdt og kjøpe enda? Vis ikke, så er SE X10 mini noe for en gutt og er verdt og kjøpe? Jeg tenkte også på iphone 4 men den er så svin dyr. pluss at jeg må vente 2 måneder til før jeg får nesten råd. Har ingen jobb så det kan ta enda lenger tid før jeg får kjøpt den. Tenker også litt på SE vivas black Tenker litt dette her. W995 og en ipod touch. Trenger en ny mobil fort siden mobilen min får jeg ikke ladda lengere siden den har dårlig kontakt mellom mobilen og ladderen. Så det blir brannfarlig. W995 får jeg kjøpt fort siden jeg skal få abbonemang på mobben. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ville gått før en w995... Siden 14 snart og ikke har inntekt så trur eg x10 og iphone 4 kan bli dyrt før en 14 åring.. (tenker da på surfing og slikt) Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Takk Da bestillert jeg w995 så snart pappa kommer hjem, med mindre jeg får andre svar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ville gått før en w995... Siden 14 snart og ikke har inntekt så trur eg x10 og iphone 4 kan bli dyrt før en 14 åring.. (tenker da på surfing og slikt) Hmm han kan surfe vel så bra med en W995... Den har faktisk Wifi. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 w995 får jeg nok straks, men ipod touch får jeg etter bursdagen min. !4. oktober. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dersom du får lov av foreldrene dine kan du jo ta en titt på HTC Desire også.. Den er ganske gunstig priset med binding hos djuice. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Eller så får du jo Samsung Galaxy Spica til gunstig pris med Telenor, med android trenger du ikke en Ipod touch o.l siden du får ca de samme applikasjonene osv... Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 jeg skal få netcom abonnement. Må kunne brukes med netcom abonnemang. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Eller så får du jo Samsung Galaxy Spica til gunstig pris med Telenor, med android trenger du ikke en Ipod touch o.l siden du får ca de samme applikasjonene osv... Når sist kunne du installere de samme applikasjonene på android som på ipod? w995 + ipod = en glimrende kombinasjon. God ringemobil, bra kamera, og hau med moro på ipod. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 jeg skal få netcom abonnement. Må kunne brukes med netcom abonnemang. Tror jeg går for w995. En mest vant til Sony Ericsson. har nettop kjøpt så mye utstyr til min gamle SE W508 men så har jo mobilen min nettop blitt ødelagt. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Noen som har en mobil de vil anbefale så er det bra. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Jeg har tenkt og kjøpe w995 med netcom supertalk. Er det noe som er lurt? skal få supertalk abo uansett. får w995 for 1 krone da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå