Gå til innhold

Hvordan gjøre en hel table cell til link?

Anbefalte innlegg

Det så ikke ut til å virke nei (jeg skulle bare paste den inn i css fila mi, sant?). Men som sakt, det er bare i design view den er sånn. Satser på det går bra..

edit: fikk forresten 1234.. knappene på plass med å bruke inline isteden for block. Men nå er det et nytt element som er ute på bærtur. Frister å posisjonere dem absolute

edit2: haha, det er lett å glemme å legge til "px". Alt sitter som det skal nå :)

Endret av WillY-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter fortsatt litt med å få div's sånn jeg vil ha dem. Spesielt med å prøve å få sentrert ting i en div. Jeg bruker margin:0px auto; for å sentrere det, men akkurat nå nekter den å sentrere seg :S Kan det være parent div-en som kødder det til?

Jeg har 3 div's i en div nå jeg prøver å sentrere. Her er css-en:

.BuyNowStep1 { height:356px; width:221px; float:left; margin:0px 10px 0px auto; text-align:center; }
.BuyNowStep2 { height:356px; width:221px; float:left; margin:0px 10px 0px 10px; text-align:center; }
.BuyNowStep3 { height:356px; width:221px; float:left; margin:0px auto 0px 10px; text-align:center; }

Nr 1 har auto margin på venstre side, og nr 3 har auto margin på høyre side. Da skulle de vel teknisk sett sentere seg??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...