Bleenda Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Heisann, sitter på HFK sitt internett i Hordaland (skolenett) og lurte på noen ting. Hvilke måter kan jeg bruke og hvilken programvare kan jeg bruke på windows for og sette opp en proxy hjemme for og bruke port 433 og cpanel webmail? Prøver og installere et program som automatisk syncer filer på pcen til en webserver for backup, men port 433 er stengt. Kan jeg bypasse dette ved bruk av en proxy som kjører hjemme? Link til guider, ol ville vert flott, fant ingenting relevant på google. (Feil søkeord, er ikke helt sikker) Finner guider for og sette opp en "vanelig" proxy som hjelper meg med og få tilgang til websider som er sperret. Men ønsker en proxy, slik at jeg kan sende feks dokumentene gjennom port 80: til hosten hjemme som så tar kontakt gjennom port 433, slik at jeg får tatt backup! Er dette mulig? Og hvilken software kan dere anbefale? Og nei, dette er ikke en post på hvordan hacke,fucke med skolenettet. Vil bare ha backup'en til og fungere og cpanel med webmail! Vi er alle admins på pcene våre, og stort sett er alle sider på skolen åpne, vi har msn,facebook etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå