magb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei. Har problemer med mitt Gts 250 og min nye hdtv (panasonic x20) Problemet er at kortet, eller rettere sagt nvidia controll panel ikke finner tv-skjermen. Har lest om flere med samme problem på nvidia forumet, men jeg finner ingen løsning. Noen som har noen tips? Finnes det andre programmer som kan hjelpe meg å få bilde på skjermen? Jeg er kun ute etter å switche mellom hdtv og pc-skjerm. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har du prøvd flerskjerms konfiguratoren i Nvidia kontrollpanel? Den normale måten å gjøre det på via innstillinger under de vanlige skjerminnstillingene funker ikke på min maskin heller, men hvis jeg går inn i Nvidia's kontrollpanel så kommer den rett opp. Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Tenker du på Nvidia control panel --> Display --> set up multiple displays? Isåfall så dukker ikke min tv opp her Prøver jeg "television setup wizard" så tror den bare pc-skjermen er tv-skjermen :x. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Yup det er den som funker for meg. For å klare å sette opp flere monitorer via windows eget panel så må jeg reinnstallere driverene for hver gang jeg booter noe som er litt slitsomt. Lenke til kommentar
magb Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Okei Noen andre som kan bistå med litt hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå