Windoge Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Leste for litt siden at opp til 25% av alle ansatte i fengsel består av ufaglærte. For erfaringen sin del kunne jeg godt ha tenkt meg en slik deltidsjobb etter hvert. Noen som vet om det er mulig å få dette uten studiekompetanse? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nå har eg ikkje gjort mykje research på dette, men dersom 25% er ufaglærte så vil vel det tilseie at 25% får jobb sjølv om dei ikkje har relevant utdannelse. Med andre ord så ser eg ingen god grunn til at ein slik jobb skal ha meir fokus på teoretisk almenfag en relevant arbeidserfaring. Rekner med at det er berre å søke på jobb sjølv om du ikkje har relevant utdanning, då er det opp til fengselet å vurdere om dei vil ansette deg til tross for manglande utdanning. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Har relevant utdanning og erfaring, men det virker som at disse etatene har et minimum om studiekompetanse, da helt uavhengig av hvor mye relevant erfaring man måtte ha. Lenke til kommentar
smy Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Siden du jobber some vekter så burd det går fint. Hadde noen kollaga så jobber i fengesel en sommer for å se hvordan det var. Gjernell så var nesten some vekter men bare god del strenger rutiner og faktis dårliger lønn og vel noen a4 værdag. Virket som du må nesten har fengselskole og del ansinitet for tjente bra sa de til meg. Endret 21. august 2010 av smy Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Siden du jobber some vekter så burd det går fint. Hadde noen kollaga så jobber i fengesel en sommer for å se hvordan det var. Gjernell så var nesten some vekter men bare god del strenger rutiner og faktis dårliger lønn og vel noen a4 værdag. Virket som du må nesten har fengselskole og del ansinitet for tjente bra sa de til meg. Lønn som vikar/ekstrahjelp i fengsel er ikke mye å skryte av. Kan tenke meg en reservejobb der på grunn av erfaringen, og er derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå