Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sånn "Pay to Win"?

 

Nei, du kan kun kjøpe kosmetikk og annet som ikke gir deg noen som helst fordel over andre. Mye av det som kan kjøpes der, kan også skaffes i spillet på forskjellige måter.

 

De tjener penger på at vi kjøper spillet, at noen kjøper kosmetikk (osv), og når de lanserer nye expansions, noe de gjorde veldig ofte i GW1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tar heller en random time offline en 8-10-x timer offline per uke takk.

PS: Mer patches betyr at flere ting blir fiksa, hvordan klarer folk å se negativt på det? Oo

 

PS2: 3 minutter.

Har ikke noe imot patchene men de kan da ta det på tidspunkt hvor de ser at det er mindre trafikk på serverene

 

Kjørte de discount på GW players? :D

Nei, men om du har HoM points så unlocker du litt ekstra stasj i gw2, titler, pets, gear/wep skins alt etter hvor mye du har

Lenke til kommentar

Bra at de tar patch midt i standard gaming tid for Europa. :/

 

Du får varsel om det 3 min før det skjer. Da er det bare å restarte tvert sånn at du ikke får problemer med login. Fleste venter til klienten dems logger ut automatisk. Jeg ble ikke berørt av patchen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Er det sånn "Pay to Win"?

 

Ja litt , man kan kjøpe gem`s for ekte penger , så er det bare å bytte inn gems mot gull , deretter bruke gullet på å kjøpe seg ting.

Neppe noe gamebreaking ting ute på AH i nermeste fremtid samtidig som at du må ha ei dyp lomme om du skal trade gems til ingame currency nok til å fullt dekke fyren ut

Lenke til kommentar

Det er styrt av spillet, men det går etter demand. F.eks tidligere når jeg sjekket, hadde kursen gått fra 40s til 35s for 100 gems. Så det vil justere seg etter tilbud og etterspørsel.

 

Og når det gjelder å kjøpe våpen, så har utviklerne sagt at det vil være samme stat poeng på gear av et bestemt level, og man skal kunne få "beste" tier gear fra quester og karma. Om det er rett så tviler jeg på at det kommer til å være så mye gear på trading posten som er "must have" - blir vel heller spesielle looks og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...