Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke si at det er så vanskelig eller mange skills. I andre MMO har du tilgang til 50-100 skills hele tiden. Det har du ikke i GW2, du kan bare bytte mellom 2 våpen in-combat, så dette begrenser mulighetene en god del :) (ikke elementalister eller engineers ;)

 

Men ja, for å lære alt effektivt, og våpen bytter jo fort spillestilen, så kreves det litt trening og tilvenning ;) Kommer til å bruke tid jeg og!

Lenke til kommentar

1 million? Hvordan kan dette spillet ha mer en f.eks TSW påmeldt til beta.

Har selv ikke meldt meg på til beta da GW1 er det dårligeste mmoet jeg har spillt.. Av 15-20 forskjelige spill, nå ser da GW2 bedre ut så skal skaffe meg dette viss det blir bra. Men beta videoer av TSW ser da mye bedre ut, så de skal falla langt viss dette blir mmoet jeg satser på. Spiller for tiden SWtor, men kommer til og erstatte det med et av disse to.

Lenke til kommentar

Jeg føler TSW følger den vanlige formulaen litt for mye til at jeg skal i det hele tatt gidde å prøve, har allerede vært innom utallige MMO's som lover "a new experience", men er bare det samme gamle med ny drakt. GW2 på en annen side ser ut til å omformulere hva vi ser på som et vanlig MMO ved å fjerne den hellige treenigheten vi kjenner fra andre spill (DPS-Healer-Tank), ved at alle kan gjøre alt, men på forskjellige måter.

 

Nå er det jo fortsatt en stund til release av begge spill, så jeg skal nok vente til release før jeg kommer til noen konklusjon.

Lenke til kommentar

1 million? Hvordan kan dette spillet ha mer en f.eks TSW påmeldt til beta.

Har selv ikke meldt meg på til beta da GW1 er det dårligeste mmoet jeg har spillt.. Av 15-20 forskjelige spill, nå ser da GW2 bedre ut så skal skaffe meg dette viss det blir bra. Men beta videoer av TSW ser da mye bedre ut, så de skal falla langt viss dette blir mmoet jeg satser på. Spiller for tiden SWtor, men kommer til og erstatte det med et av disse to.

Så er da heller ikke GW1 et mmo. ;)

Lenke til kommentar

1 million? Hvordan kan dette spillet ha mer en f.eks TSW påmeldt til beta.

Har selv ikke meldt meg på til beta da GW1 er det dårligeste mmoet jeg har spillt.. Av 15-20 forskjelige spill, nå ser da GW2 bedre ut så skal skaffe meg dette viss det blir bra. Men beta videoer av TSW ser da mye bedre ut, så de skal falla langt viss dette blir mmoet jeg satser på. Spiller for tiden SWtor, men kommer til og erstatte det med et av disse to.

 

Som vidarkri skriver over her så er ikke GW1 laget som et mmo, og det har ArenaNet sagt selv. Kan heller ikke si meg enig i at TSW ser mye bedre ut, syntes ArenaNet har gjort en veldig god jobb med GW2 så langt og de har gjort en veldig god polish med tanke på bugs osv.

Lenke til kommentar

Har sett lite fra TSW som skikkelig fenger for å være ærlig. Men det kan sikkert overraske, blir morro å se.

 

GW2 derimot... jeg er klar som et egg! Himmel, WvWvW ser bra ut. Warhammer Online 2.0 Now Actually Working Edition, med litt flaks. Håper det blir balansert mellom servere, og det ser ut til at det er systemer for å få til dette.

 

Og Free to Play!? Jeg ser INGEN grunn til å ikke stå med det her i hånda på releasedagen :)

Lenke til kommentar

Jeg føler TSW følger den vanlige formulaen litt for mye til at jeg skal i det hele tatt gidde å prøve, har allerede vært innom utallige MMO's som lover "a new experience", men er bare det samme gamle med ny drakt. GW2 på en annen side ser ut til å omformulere hva vi ser på som et vanlig MMO ved å fjerne den hellige treenigheten vi kjenner fra andre spill (DPS-Healer-Tank), ved at alle kan gjøre alt, men på forskjellige måter.

 

Nå er det jo fortsatt en stund til release av begge spill, så jeg skal nok vente til release før jeg kommer til noen konklusjon.

 

Har du sett på TSW?

 

De har ikke levels eller classes. Du velger selv skills på samme måte som GW2. GW2 har faktisk med restriksjoner enn TSW siden du må velge en profession (les classes).

 

Nå er jeg forsåvidt mer interessert i GE2, men TSW følger ikke den normale formelen heller.

Lenke til kommentar

Jeg føler TSW følger den vanlige formulaen litt for mye til at jeg skal i det hele tatt gidde å prøve, har allerede vært innom utallige MMO's som lover "a new experience", men er bare det samme gamle med ny drakt. GW2 på en annen side ser ut til å omformulere hva vi ser på som et vanlig MMO ved å fjerne den hellige treenigheten vi kjenner fra andre spill (DPS-Healer-Tank), ved at alle kan gjøre alt, men på forskjellige måter.

 

Nå er det jo fortsatt en stund til release av begge spill, så jeg skal nok vente til release før jeg kommer til noen konklusjon.

 

Har du sett på TSW?

 

De har ikke levels eller classes. Du velger selv skills på samme måte som GW2. GW2 har faktisk med restriksjoner enn TSW siden du må velge en profession (les classes).

 

Nå er jeg forsåvidt mer interessert i GE2, men TSW følger ikke den normale formelen heller.

 

Det er noe jeg ikke har fått med meg, jeg får vel ha øynene oppe for TSW, spillet lå litt i bakgrunnen da jeg snaut hadde sett noe gameplay av spillet.

Lenke til kommentar

Ja WvWvW ser helt fantastisk ut. Hvis du ikke har sett disse videoene så bør du ta en titt på dem:

Ser på alt GW2 materialet til Yogscast etterhvert som det dukker opp :) Nå er vel den godeste TB ferdig med Assembly også, da blir det vel noen flere videoer fra den kanten au. De satt visst på en del timer med opptak.

 

Håper vi kan se en lang WvWvW video en dag som er litt bra. Den 45 min gameplay snutten som ligger rundt om er ikke så mye å skryte av. Var jo begrensa med folk den helga som var og de var vel litt spredt rundt. Men noe bør det vel være mulig å se.

Lenke til kommentar

PVP virker egentlig ganske heftig i GW2. Det eneste jeg virkelig hater hittil er at har en sånn fight for your life / downed state før man dør. Det så "kult" ut de første gangene, men i prinsippet er det bare kjempeirriterende. Man må drepe alle personer to ganger med en kjempelang animasjon, og den som ligger der har maks 4 spells han kan spamme for å gjøre damage. Null taktikk kreves, bare spam til noen dreper deg (igjen).

 

Det minner utrolig om last stand fra COD4, den værste shitperken som var helt ulovlig irriterende i public.

Lenke til kommentar

PVP virker egentlig ganske heftig i GW2. Det eneste jeg virkelig hater hittil er at har en sånn fight for your life / downed state før man dør. Det så "kult" ut de første gangene, men i prinsippet er det bare kjempeirriterende. Man må drepe alle personer to ganger med en kjempelang animasjon, og den som ligger der har maks 4 spells han kan spamme for å gjøre damage. Null taktikk kreves, bare spam til noen dreper deg (igjen).

 

Det minner utrolig om last stand fra COD4, den værste shitperken som var helt ulovlig irriterende i public.

Litt enig med dette i PvP, men svært nyttig i PvE. Du har egentlig 3 spells du kan spamme, siste er blitt gjort om til en heal (HoT, med interrupt om du tar dmg).

Kan dog være litt kult i dueller i 1 on 1, spesielt om du kommer deg opp igjen å dreper fienden. Total ydmykelse!

Lenke til kommentar

Litt enig med dette i PvP, men svært nyttig i PvE. Du har egentlig 3 spells du kan spamme, siste er blitt gjort om til en heal (HoT, med interrupt om du tar dmg).

Kan dog være litt kult i dueller i 1 on 1, spesielt om du kommer deg opp igjen å dreper fienden. Total ydmykelse!

 

I PvE er det sikkert greit nok.

 

Men jeg har sett mange pvp filmer nå, kan blant annet anbefale de electronictactics har lagt ut(selv om han er elendig). Det skjer relativt ofte at mer enn en person gjør den "finish him"-moven på en kar samtidig, det blir bare en lasthitcontest. Burde fjernes i pvp i mine øyne.

 

http://www.gw2tools.com/ er digg for å se hvordan traits funker.

Endret av Gebby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...