Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!

212 stemmer

1. 1. Server spiller du på?

• Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er dette tilgjengelig? Er vel i morgen, tenker da på klokkeslett.

Klokka 09:00

Lurer på en ting folkens, har helt glemt å forhåndsbestille

Hvis jeg gjør det nå, får jeg fortsatt access til spillet i morra? Kommer ikke inn på guildwars, er låst. Så får ikke gjort det før jeg kommer hjem

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte fra g2play.com og fikk koden ila minutter. Har kjøpt fra de mange ganger før og aldri blitt skuffet :)

g2play selger ikke gw2 koder lenger der du kan starte å spille i morgen

må jeg vel bestille offisielt

er forresten folk sikre på at jeg får spille i morgen da?

Lenke til kommentar

https://www.guildwar...nd-performance/

Nå kan jeg nevne at jeg gikk fra 60 fps solid (vsync on) 2nd last stress test til ~40fps i går.. Men da har det vært en gfx driver endring imellom.

Hvordan i alle dager kan en GTX 580 få så lav FPS i Guild Wars 2, som ikke har god nok grafikk til å produsere noe mindre enn 60 FPS med alle innstillingene på maks etter min mening. På en annen side så skriver han også at resultatet varierer mye, så det er ikke nødvendigvis slik at jeg kommer til å oppleve det samme. Men, dersom jeg gjør det så blir jeg skuffet, med mindre det er mulig å redusere noen innstillinger som ikke har noen merkbar visuell påvirkning.

Lenke til kommentar

Første gang jeg skummer igjennom denne tråden, hadde egentlig bestemt meg for å ikke starte med GuildWars2 pga av tiden jeg bruker på jobb for tiden, men steike ta. Bestilte spillet og fikk en kode slik at jeg kan starte å spille i morgen. Det jeg da lurer på, er om noen her på forumet skal starte, eller har startet, et guild som rekrutterer spillere?

Lenke til kommentar

Jeg har ekstremt høye forhåpninger til dette spillet, det ser ut til å perfeksjonere alle aspekter som er nødvendig for å skape et suksessfylt MMORPG. I forbindelse med dette så håper jeg virkelig ikke at spillet flopper, noe som også er relativt usannsynlig, men jeg har blitt skuffet flere ganger når det gjelder MMORPG's.

Lenke til kommentar

Bare jeg som sliter med å registrere meg på guildwars 2 siden? Når jeg skriver inn "Display name" får jeg bare opp denne beskjeden.

Letters and spaces only. 3 characters minimum, 27 characters maximum. Automatically assigned four-digit code.

Jeg har over tre bokstaver i navnet mitt, har under 27 bokstaver og ingen tall med.

Lenke til kommentar

Det vil bety oppretting av en ny kategori "Guild Wars", "Mest omdiskuterte" er kun en header for de forskjellige spillene som ligger innenfor.

Om det vil være behov for en kategori vil bli vurdert etter release når vi ser hvor mye trøkk det blir ^^

Lenke til kommentar

En liten update, dette spillet har gikk meg en knakende god første inntrykk med tanke på nettsiden deres. Da jeg endelig klarte å registrere meg, fikk jeg ikke det "display namet" jeg hadde valgt, men bare en hel del random bokstaver og tall. GG

Edit: Blir disse tilfeldige tallene og bokstavene mitt ingame navn, eller blir det muligheter til å ha ett navn per karakter i spillet? Slik som Diablo, der man har et kontonavn, og egne navn på karakterer, men det er kontonavnet som vises når du spiller sammen med andre. Hvilken av delene vil vises ingame i gw2?

Edit2: Ooog da jeg skulle laste ned klienten, fikk jeg denne beskjeden.

1258389.jpeg

Edit3: En pc restart og alt funket som det skal, jaja, er greit nå iallefall. Var på tur mot en liten rage der kjente jeg :)

Endret av Matsemann1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...