Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Noen som veit om man skal kunne logge seg inn alerede nå på start menyen (downloading-clienten)? Veit at spille ikke er åpent ennå. Men tenkte det er lurt å sjekke. Må jo ha alt klart til lørdag ;)

Hadde det ikke vært for at jeg er på jobb skulle jeg ha sjekket :-)

Du kan uansett starte klienten og laste ned patchen så fort den er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, tror vel det tidligste du kommer inn nå om du kjøper i butikk/nettbutikk er en dags headstart, altså klokken 09.00 på mandag. Skal du få tre dager, må du kjøpe via guildwars2.com nå så vidt jeg har skjønt.

dette stemmer ikke. hvis du kjøper spillet i butikk så får du en kode som du bruker til å registrere på samme måte som nettet. du bruker denne koden til 3-dager headstart (står tilogmed på coveret når jeg kjøpte det). denne forutsetningen er hvis du betaler fullpris for spillet med engang du forhåndsbestiller..

 

For å fortsette å spille på kontoen din etter de 3 dagene, må du skrive inn koden du får fra cden. altså du får 2 koder: 1 når du forhåndsKJØPER(ikke forhåndsbestiller) og 2 når du henter cden

 

Husk å få ett GW2 cover når du forhåndskjøper, hvis ikke er det normal forhåndsbestilling

 

hvis du forhåndsbestiller normalt, får du 1 dag headstart

Endret av Bjørnensover
Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til CDON for å være sikker på at jeg får tre dagers headstart og der sa de at jeg bare skulle bruke koden jeg fikk til å registrere spillet. Jeg kjøpte Digital Deluxe Edition. Fikk altså ikke noe i posten, bare den vanlige registreringskoden som man får når man kjøper nedlastbare spill hos CDON.

Lenke til kommentar

Anet har sagt at serverne kan komme opp inntil tre timer tidligere, altså f.o.m 06.00.

Uff, 09:00 var tidlig nok på en lørdag, står nok ikke opp før det uansett (da vett jeg iallefall at serveren er oppe).

Slutt å grin, jeg begynner på jobb kvart over 5 på lørdag/søndagsmorran :p Også typisk at jeg har vært sjuk hele uka, men sikkert er frisk til helga..

 

Frykter Far Shiverpeaks får laaang kø etterhvert... Selv om man har "vente server", så er man ikke på rett server :p

Folk blir aldri fornøyde :p Men joa, Far Shiverpeaks er vel regna som top 2/3 mest populære server i EU. Glad jeg får lvla/spilt PvP med en gang jeg logger på i det minste!

Noen som veit om man skal kunne logge seg inn alerede nå på start menyen (downloading-clienten)? Veit at spille ikke er åpent ennå. Men tenkte det er lurt å sjekke. Må jo ha alt klart til lørdag ;)

Får ikke logga inn, men får lasta ned alt osv.

Lenke til kommentar

Anet har sagt at serverne kan komme opp inntil tre timer tidligere, altså f.o.m 06.00.

Uff, 09:00 var tidlig nok på en lørdag, står nok ikke opp før det uansett (da vett jeg iallefall at serveren er oppe).

Slutt å grin, jeg begynner på jobb kvart over 5 på lørdag/søndagsmorran :p Også typisk at jeg har vært sjuk hele uka, men sikkert er frisk til helga..

 

Frykter Far Shiverpeaks får laaang kø etterhvert... Selv om man har "vente server", så er man ikke på rett server :p

Folk blir aldri fornøyde :p Men joa, Far Shiverpeaks er vel regna som top 2/3 mest populære server i EU. Glad jeg får lvla/spilt PvP med en gang jeg logger på i det minste!

Noen som veit om man skal kunne logge seg inn alerede nå på start menyen (downloading-clienten)? Veit at spille ikke er åpent ennå. Men tenkte det er lurt å sjekke. Må jo ha alt klart til lørdag ;)

Får ikke logga inn, men får lasta ned alt osv.

takker :)
Lenke til kommentar

Blir Desolation på meg, siden guildies fra vanilla/tbc wow , IRL kompiser OG swtor pvp guild skal dit. er ganske fett at man kan pvp sammen med folk cross server da. Men greit å komme på samme server likevel! :)

 

Human Necro btw! Eller warrior! Hellvete jeg klarer ikke bestemme meg....................

Lenke til kommentar

http://www.asuralabs.../serverPoll.php

 

Ca 34.000 stemmer allerede, Far Shiverpeaks ligger på 4rd plass og holder på å bli forbikjørt av de andre.

Riktig nok er det serveren hvor de fleste nordmenn vil være, men det finnes fortsatt mange som ikke surfer forums og slike sider som gw2.no

Ah, har ikke sett den oppdaterte oversikten på en stund. Jade Sea og Vizunah Square har virkelig tatt av!

Lenke til kommentar

vel..

Total Voters: 34488

 

Og for et par mnd sider var det snakk om at de hadde solgt 1,1mill pre orders. Vist en stor guild/alliance har oppfordret sine members å ta turen innom den siten er det nokk til å toppe server valg (litt overdrevet kanskje men dere tar poenget).

 

Dette viser bare hvor en LITEN del av spillerne skal være.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om spillet blir å kjøpe på Steam på release, dvs i morgen...Vel? Har ikke fulgt så nøye med, men ser alle store sider er uenige om når spillet lanseres. Stoler allikevel på Gamezone, som hevder 24.08 er bekreftet. Dette er sikkert diskutert før, men uansett: Kommer det på Steam i morgen, eller må jeg vente lenge?

 

(sorry for at jeg ikke har orket å lese innleggene over, sikkert mange svar der)

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...