Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

4107341a628584a024a17104fce2313b.jpeg

 

# Pub:NCsoft

# Genre: Fantasy

# Status:Development

# Dev:Arena Net

# Fee:Free

# Release:Unknown

www.guildwars2.com

 

*Guild Wars 2 - Manifesto trailer

 

*Guild Wars 2 - Demo (gameplay)

 

Siste linken er ganske fersk, en av de første gameplay vi har sett så langt!

 

Er ikke altfor mye info om spillet enda, finnes enn del på http://guildwars2.com og http://feature.mmosite.com/gw2/ for de som er interessert.

 

 

Har dere tenkt å teste dette når det kjem ut, er gratis (ingen fee) som vi vet, akkurat som Guild Wars 1 som vi husker noen år tilbake, eller det finnes jo enda men er så si dødt ut.

 

Diskuter!

 

 

Kjenne en sia som og kunne blitt nevnt, vært å se på :)

GuildWars2.no

Endret av Denive
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vel det gjenstår nå å se for meg ihvertfall, det jeg er litt redd for i gw2 et at de komme til å være like trege som i gw med å komme med nytt content (6 måneder per expansion) siden de enda ikke går for pay2play.

 

Noen mener nok at å betale en månedlig sum for å spille er "gammeldags" og elendig men igjen det sikrer en jevnlig strøm av content for å holde på spillerne.

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Det jeg ikke likte var vel kampsystemet, føltes ikke engasjerende i det hele tatt, da de monstrene du spiller mot har en IQ lik en sopp.

 

Når "Action Combat" bare er et salgsargument, og ikke et godt implementert system i spillet, synes ikke jeg det er verdt pengene.

vel tera er jo kun i beta det også så å ta utgangspunkt i det blir jo feil siden det er jo langt fra det endelige produktet.

Lenke til kommentar

ingen andre her inne som spilte i xfvx/xgfx (forces of valhall/guardian force) eller noe i den duren....

 

tilbringte selv maaaaaaaange timer med spilling i de to guildsene, hadde vært kult å truffet på folk i den samma gjengen å spilt gw2 med de

Noen av dem er på GW2N og det ble vel nevnt der at de har lyst til å starte opp igjen :)

 

Ellers vet jeg bare om NoX (Norse Oil eXpedition) som er helnorsk, og vi er straks 40 medlemmer. Mest sannsynlig vil vel Mor'Di (norsk guild) også spille, men det kan ikke jeg uttale meg sikkert om. :p

Endret av Fnix
Lenke til kommentar

Er lukket beta for en del spilltestere den helga her, men tror ikke de har anledning til å vise stort før til uka pga. noe NDA greier. Men da regner jeg til gjengjeld med at det kommer haugevis av nye gameplayvideoer og inntrykk.

 

skal i alle fall legge ut en del nytt dersom ting går som de skal. Regner med at en del andre også vil gjøre det.

 

*squee*

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...