Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Video frå Comic-Con GW2 devs.

 

Spelet kan ikkje komme fort nok. World vs world pvp virker spennande :)

 

Aiaiaiaiai! Den streamen løftet forhåpningene enda høyere! Litt skeptisk ble jeg og tho, det virker som om de legger opp til at ingenting skal være anstrengende. Vi vil vell ikke ha alt inn med te-skje? Vi trenger noen vanskelige eller irriterende øyeblikk for å heve mestringfølelsen ved suksess! De forklarer spillet som om det skulle være tidenes hippiedobbelmoral utspill. Alle løper rundt med vennene sine og venner seg med sukkerspinn, mens de dreper ting som er annerledes.

 

Alle skal kunne gjøre alt og du kan være alt.

Veldig spent på hvordan gruppering vil bli med disse allinone klassene! Om de klarer å balansere all happygolucky grindingen med vanskelige utfordringer så kaaaaan jo te-skje konseptet fungere! Gleder meg veldig til gw2 ja! Men....=S

Lenke til kommentar

Gleder meg til det her. Har ikke fått spilt GW1 i noe stor grad, men GW2 blir jo uansett et helt annet spill (om enn i samme setting). Alt jeg har sett av videoer ser veldig, veldig bra ut. Håper og tror at event-systemet tar Public Quest-systemet fra Warhammer Online og gjør det endra bedre. Liker at det legges opp til uhøytidlig samarbeid, at man ikke må leite etter grupper til alt. Dersom skaleringen fungerer som den skal vil det helt sikkert bli mye morro.

 

Vanskeligheten på utfordringer er ikke lett å si noe om. Skal være noen dungeons hvor man etter å ha kjørt igjennom de én gang (story mode), kan gjøre det igjen med høyere vansklighetsgrad og bedre loot. Det er jo greit, men det er jo ikke så mange dungeons. Tror nok mye vanlig PvE vil gå greit for de fleste.

 

Så er det jo PvP da. Eller WvW eller hva det blir. Det må jo bli storslagent. Skal også være mulig å spille det fra begynnelsen, og å levle med det. Igjen noe av det jeg likte best med Warhammer Online (som var inne på mye bra, men skuffet på en del andre punkter). Vet ikke om man får et stat-boost for å kunne gjøre noe som helst som level 2 eller 3, men det skal visst være mulig å delta helt fra starten.

 

Garantert kjøp ved release for min del, skulle bare ønske det var snart.. fin høst- og vinteridrett.

Lenke til kommentar

@Purplehaze:

 

Nå skal jeg være litt pirkete og si at det er WvWvW( World Versus World Versus World) :p Jeg tror det er hver andre eller tredje uke så blir 3 forskjellige servere matchet opp mot hverandre hvor alle kan delta, den serveren som har mest poeng(?) på slutten får en slags "server buff" av et slag. Man kan spille WvWvW når man vil og det skal være quests rundt om kring i denne PvP sonen som de med lav level kan gjøre for å gi "support" til de høyere lvlene som sloss mot hverandre, eller noe i den duren hvis jeg husker riktig :p

 

Definitivt day 1 purchase for meg også, gleder meg veldig.

Lenke til kommentar

Tipper alle automatisk stiller samme level i WvWvW områdene. PvP har alltid vært gjort slik i GW1 og håper de følger samme oppskrift i nr 2. Veldig fornøyd med at noen endelig kjører 3 faksjons PvP igjen. Har aldri spilt DAoC, men alle sier 3 veis PvP gjorde mye for det spillet så blir morsomt å prøve det.

MEN, nå må de få fingeren ut av ræva å bekrefte at Mesmer er siste klasse, samt lansere åpen beta og si at spillet lanseres i 2011. :whistle:

Lenke til kommentar

Aye! Mer info, og få spillet snart. Takk.

 

Angående wvwvwwwvwv (pvp?:)) står det litt her : http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_versus_World.

 

Man vil ikke automatisk boostes i World PVP ser det ut til, men gjennom et sidekick-system kan man øke stats og skade (men ikke få tilgang til flere skills).

 

Skal også være en annen type PVP, Structured PVP, hvor guilds (eller grupper, aner ikke.. men det heter jo "guild wars" så..) kan konkurrere mot hverandre, og der vil visstnok alle boostes til høyeste level med tilgang til samme type gear og skills. Så det bare går på samarbeid, strategi og evner.

 

Tror det her blir braaa.

Lenke til kommentar

Strukturert PvP er jo det GW er mest kjent for. GvG var gedigent i GW når jeg holdt på og er vel kanskje enda rimelig populært. Der kan du jo mekke pvp char helt fra starten. Max level og alle skills. Samt at du kunne kjøpe elite skillene om du ikke gadd spille PvE i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden det er veldig lite aktivitet i tråden, så legger jeg inn noen flere video'r :)

 

http://youtu.be/4ttfOuxB6Gc

 

http://youtu.be/TnVGEYGE8hs

 

http://youtu.be/xvHV7HB2BDc

 

 

Den vanligvis veldig kritiske Totalbiscuit spiller GW2 og forteller oss at dette blir nok hans neste MMO, etter å ha sluttet WoW. Han forteller videre at han finner så og si ingen feil i spillet, noe som lyder veldig godt for oss andre :)

Lenke til kommentar

Ser helt fantastisk ut. Grafikken og artstilen er helt utrolig nydelig, og combat ser veldig, veldig bra ut. Nå må jammen Anet sett til å få ut en launchdate og noe beta action. Jeg ser meg faktisk villig til å betale for å få spilt dette i beta. Ser utrolig velpolert ut pr nå.

IMO, SWTOR kan gå å ta seg en bolle. Dette blir det neste store MMO'et.

 

 

Edit:

Litt crafting goodies

 

Guild Wars 2's system allows players to experiment with different combinations of materials to see if they form a new recipe. Only guy on the server who's figured out how to make that badass warhammer? Don't tell anyone and monopolize the market!

 

Dette må jo bare bli bra.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Ser ganske kul ut den bossen. Jeg er litt skeptisk til å ha så mange personer rundt en fiende, det betyr jo antakelig at han som spilte i filmen ikke har så veldig stor påvirkning på om det lykkes eller ikke å drepe dragen. Hvis man ikke føler seg viktig blir det fort kjedelig, man gidder ikke bruke komboer etc fordi det ikke har noe å si og man ender opp med et kjedelig og lite utfordrende gameplay. Kanskje de har en løsning på det, idunno, men det ser bra ut ;)

Lenke til kommentar

Ser ganske kul ut den bossen. Jeg er litt skeptisk til å ha så mange personer rundt en fiende, det betyr jo antakelig at han som spilte i filmen ikke har så veldig stor påvirkning på om det lykkes eller ikke å drepe dragen. Hvis man ikke føler seg viktig blir det fort kjedelig, man gidder ikke bruke komboer etc fordi det ikke har noe å si og man ender opp med et kjedelig og lite utfordrende gameplay. Kanskje de har en løsning på det, idunno, men det ser bra ut ;)

 

Det public events handler om. Flere jo bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...