Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!

212 stemmer

1. 1. Server spiller du på?

• Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, var på chat med NCsoft-live support etter å ha ventet 2 timer, så når jeg kommer med det siste spørsmålet, bestemmer han seg for å gå "absent" og legger meg heeeelt bak i køen igjen. For en sopp.

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Noen som har en link til en side med en kort og grei oversikt over alle classene + eventuell showvid som ikke varer i 20 min?

Har lyst på melee, men ikke warrior(pga popularitet) eller thief(rogue - bleh). Noen som vet noe om hvordan guardian er? Eventuell ranged dps(untatt ranger) som ikke er veldig avhengig av pets?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Noen som har en link til en side med en kort og grei oversikt over alle classene + eventuell showvid som ikke varer i 20 min?

Har lyst på melee, men ikke warrior(pga popularitet) eller thief(rogue - bleh). Noen som vet noe om hvordan guardian er? Eventuell ranged dps(untatt ranger) som ikke er veldig avhengig av pets?

De fleste classes kan være ranged, warrior gjør drøy skade med rifle og vil nok være et greit valg om du vil fokusere på ranged uten pets. Siden du også vil ha melee så kan du jo kjøre warrior med meleevåpen i første våpensett og ranged i det andre for å være fleksibel. Alternativt har engineer også rifle.

Guardian ser ut til å ha et større fokus på å gi buffs til andre og blokkere. Har sett mange skills som lager linjer som fiender ikke kan gå over og slikt.

For en slags oversikt kan du søke på youtube etter "Yogscast [profession]", de har laget ganske greie videoer som viser hva de forskjellige kan gjøre, men de har en tendens til å dra den ut litt.

Her er eksempelvis Guardian-videoen:

Edit: Den greieste oversikten må vel nesten være GW2 sin egen wiki. http://wiki.guildwars2.com

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Typisk at jeg er opptatt hele denne helgen. :p

Har bare tid fredag kveld og litt utover natten. Ellers blir det lite spilling på meg også :(

Men satser på at jeg får kommet litt inn i det i løpet av den tiden. Kanskje jeg klarer å skvise inn noe på søndag. Får se.

Lenke til kommentar
Noen som har peil på hvordan/om det er mulig å forandre på den gamle Guild Wars email adressen? Går inn i spillet for å forandre den, men det står bare at det er "inactive" (noe det har gjort i ukesvis). Trenger å forandre den, da den gamle epostleverandøren ikke finnes lengre, så har ikke tilgang til emailen som spillet er registrert på. Litt irriterende, da jeg linket beta kontoen til den gamle Guild Wars kontoen, noe som da gjorde den gamle email adressen til min nye log-in i Guild Wars 2. (la også til min nye email adresse når jeg registrerte meg, men klarer ikke logge inn med denne på GW2B forumet, bare den gamle, skal det være slik?)

Er det tilfeldigvis start.no?

Lenke til kommentar

Kan noen som spiller beta forklare om dynamiske hendelser og egen historie på karakteren virker i praksis.

På meg ser dette ut som wow 3.0 med fin grafikk.

Kommer sikkert til å kjøpe siden jeg liker mmos, men er skeptisk til salgstriksene da ingen mmo hitil har levert det de har lovet.

Lenke til kommentar

Combat er helt annerledes enn wow, så nei, det er ikke wow 3.0 ;) Eller 2.0 som ville vært mer riktig da.

Btw, noen som har peiling hvor på laster ned beta klienten? Finner ingenting på sidene deres og forumet er jo helt fucked atm. Prøvde piratebay, men der fikk jeg visstnok virus med på kjøpet..

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...