Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!

212 stemmer

1. 1. Server spiller du på?

• Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4

Anbefalte innlegg

Hvilken dato kommer spillet?

Slikt vil jo være avhengig av hvor bra eller dårlig betaen fungerer, det er jo derfor den finnes. Nå skal visst neste beta være i slutten av denne måneden, og da snakker vi plutselig nesten Mai. Og jeg tror nok vi må vente en stund etter det og.

Eneste de har garantert er at det kommer i 2012.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken dato kommer spillet?

Slikt vil jo være avhengig av hvor bra eller dårlig betaen fungerer, det er jo derfor den finnes. Nå skal visst neste beta være i slutten av denne måneden, og da snakker vi plutselig nesten Mai. Og jeg tror nok vi må vente en stund etter det og.

Eneste de har garantert er at det kommer i 2012.

Tviler betaen her vil ha noe å si for spillet sin del egentlig. Spillet har vært i lang tid i beta og åpen for en hel rekke anmeldere for å teste ut. Når dem nå frister med beta for alle som preorderer som garantert er minimum 1 million så har dem ikke noe å frykte med spillet egentlig. Tipper det er ingen NDA og nesten som en slags åpen beta dette her. Spillet ser rimelig ferdig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Wooohoooo! Fikk nettopp en mail om at jeg er med i Guild Wars 2 sin stress test (testing av servere). Laster ned spillet nå. :D

IMPORTANT: You have to accept the terms of our Non-Disclosure Agreement in order to play in the Stress Test. You cannot discuss the Stress Test in any way and you cannot even mention that you are taking part.
Lenke til kommentar

At betaen varer et par måneder passer svært godt for min del med tanke på eksamensperiode, og det er nok sannsynelig at det er mellom 2 og 4 måneder til release om du spør meg. De har vel sagt at det blir flere beta-weekends og bare en hver måned, og siden spillet ser rimelig ferdig ut i kombinasjon med at NCsoft ønsker det utgitt før sommeren.

Lenke til kommentar

Wooohoooo! Fikk nettopp en mail om at jeg er med i Guild Wars 2 sin stress test (testing av servere). Laster ned spillet nå. :D

IMPORTANT: You have to accept the terms of our Non-Disclosure Agreement in order to play in the Stress Test. You cannot discuss the Stress Test in any way and you cannot even mention that you are taking part.

Leste ikke de som sto på slutten. :p

Lenke til kommentar

Haha. Artig ;)

Bestilte min GW2 pre-purchase på elkjøp på Torsdag, sendt igår og dukker nok opp på Mandag.

Dette er det første mmorpg jeg faktisk har lyst til å spille, har styrt unna de fleste andre så langt, men dette ser veldig, veldig bra ut. Sett igjennom Yogscast sin dekning av presse-betaen og senket ikke akkurat forventningene jeg har til dette spillet. Gleder meg!

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Haha. Artig ;)

Bestilte min GW2 pre-purchase på elkjøp på Torsdag, sendt igår og dukker nok opp på Mandag.

Dette er det første mmorpg jeg faktisk har lyst til å spille, har styrt unna de fleste andre så langt, men dette ser veldig, veldig bra ut. Sett igjennom Yogscast sin dekning av presse-betaen og senket ikke akkurat forventningene jeg har til dette spillet. Gleder meg!

Anbefaler TotalBiscuit eller "akaMikeB" sine gjennomkjøringer av Ascalon(ian?) Catacombs, Yogscast er jo notorisk dårlige spillere, så de kom seg vel ikke forbi en bosskamp der inne :p

Lenke til kommentar

Sant nok det ;) (Kan ikke Simon snart slutte med "Awwww!" ) Likte dog deres dekning av de forskjellige klassene og verdenen generelt. Siden jeg vil være en nybegynner i mmo sammenheng var det greit å få det inn med teskje de forskjellige systemene :p

Skal sjekke ut TotalBiscuit sine videoer, takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Haha. Artig ;)

Anbefaler TotalBiscuit eller "akaMikeB" sine gjennomkjøringer av Ascalon(ian?) Catacombs, Yogscast er jo notorisk dårlige spillere, så de kom seg vel ikke forbi en bosskamp der inne :p

Denne?

http://www.youtube.com/watch?v=EMCDGDCKeEk&feature=sh_e_se&list=SL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...