Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!

212 stemmer

1. 1. Server spiller du på?

• Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

passer jo også å legge denne til som jeg fant på et forum:

Would just like to comment that you get access to the Beta events + 3 days early access if you pre-PURCHASE the game, not pre-order. The difference? You have to pay in full vs. $5 to reserve a copy. The reason "other retailers are only offering a 24-hour head start" is because that's what you get if you pre-order the game, not pre-purchase.

I tillegg så er du ikke garantert beta access om du pre ordrer fra andre sider.

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Hmf. Glemte min bank-ID ting hjemme i dag, må vente til etter jobb med å forhåndskjøpe. Regner med at det går greit, er vel ikke begrenset antall. De regner med en beta mot slutten av denne måneden. DET hadde vært stas. Har sett så mye videoer nå at det er på tide å løpe litt rundt selv. :)

Lenke til kommentar

HoM står for Halls of Monuments og er et system fra guild wars, den tracker progressen vi har hatt i guild wars på mainen vår, vi får points for å ha cleared alle campainene osv, skaffet visse typer eller mengde med våpen, armor, pets og litt til.

Nå i guild wars 2 så vil vi få litt swag for å ha oppnådd en viss mengde med points.

Her er en link til demo versjonen av HoM: http://hom.guildwars...AAAAAAAAAAAAAAA

Vel en liten ekstra ting: om du har makset 30 reputations for "God Walking Amongst Mere Mortals" så vil du kunne bruke den tittelen i guild wars 2

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Har 42, tenker jeg hvertfall skal gå til 45 :) Liker den tittelen best.

Vel de legger til en feature ved release som gir deg 3 hom points for å linke gw accounten din opp mot gw 2 så den tittelen er du sikret ;), for å ikke snakke om at vi kan fortsette etter gw 2 release å samle hom points å fortsatt få rewardene, litt dumt i mine øyne men ikke mye jeg kan gjøre med det

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra ArenaNet, altså fra buy.guildwars2.com, men fikk både bekreftelsen på kjøp og for registrering på engelsk. Hvilken land var oppgitt når du kjøpte? De sjekker vel opp mot enten Windows-språk, nettleser-språk eller IP for å finne ut hvilket land du er fra, så om det under denne sjekken gikk galt trodde de kanskje at du kommer fra Tyskland?

Lenke til kommentar

Var automatisk valgt 'Norway'' under land når jeg la inn pre-orderen. Når den gikk gjennom, kom det opp en bekreftelse på tysk med CD-keyen, den kom også på mail.

Etter å ha oppretta en konto, fikk jeg en ''Thank you for registering'' på engelsk.

Håper virkelig ikke at jeg må spille med en tysk klient.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å bestille fra iPhonen min, da fikk jeg siden på tysk, men det null problem for meg, jeg hadde tross alt tysk på ungdomsskolen!

Fyllte inn info og fikk problemer med "Retrieve order information". Fikk endelig bestillt det når jeg kom hjem. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...