Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!

212 stemmer

1. 1. Server spiller du på?

• Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AngryJoe er jo bare rå da.

En ting jeg er litt irritert på er at Elementalist ikke kan få ha to våpensett eller noen lett måte å bytte våpen på utenfor combat. Har jeg f.eks. 2 daggers på meg og vil bytte til staff så havner den ene daggeren der staffen var og den andre daggeren i første ledige plass i baggen. Vel, sjansen for at jeg selger den ene daggeren ved et uhell er nå 100% større. Og jeg bytter våpen OFTE ut ifra hvilken situasjon jeg møter så det blir ganske irriterende i lengden.

Lenke til kommentar

På diverse events, eller hva det nå heter, får jeg en slags medalje på slutten. Enten i gull, sølv eller bronse. Antar hvilken du får kommer an på hvor mye du har bidratt. Men hva har det å si? Er det fordel å få gull over bronse?

Gull er mer xp, penger og karma enn bronse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

AngryJoe er jo bare rå da.

En ting jeg er litt irritert på er at Elementalist ikke kan få ha to våpensett eller noen lett måte å bytte våpen på utenfor combat. Har jeg f.eks. 2 daggers på meg og vil bytte til staff så havner den ene daggeren der staffen var og den andre daggeren i første ledige plass i baggen. Vel, sjansen for at jeg selger den ene daggeren ved et uhell er nå 100% større. Og jeg bytter våpen OFTE ut ifra hvilken situasjon jeg møter så det blir ganske irriterende i lengden.

Pro-tip: Invisible bag. Kan kjøpes eller craftes. Ting i en invisible bag er ikke synlig for merchants.

Lenke til kommentar

Selger dere manuelt??? da blir det brukerfeil til de grader.

Anbefaler å salvage alt man ikke bruker, grønne/gold items selger man på AH, og det er lettere enn noen gang, trenger ikke å dra på AH engang.

For de som ikke vet så kan du sende crafting mats rett til banken med 2 museklikk.

Lenke til kommentar

Selger dere manuelt??? da blir det brukerfeil til de grader.

Anbefaler å salvage alt man ikke bruker, grønne/gold items selger man på AH, og det er lettere enn noen gang, trenger ikke å dra på AH engang.

For de som ikke vet så kan du sende crafting mats rett til banken med 2 museklikk.

Gidder ikke bruke tid på salvaging. jeg spiller for å ha det Morro. Penger tjener jeg uansett. Brukerfeil blir for dumt ord å bruke. Jeg vet hvordan alt fungerer ift. AH, crafting, salvaging, osv men har ikke noe ønske om å bruke flere timer på dette totalt.

En usynlig bag vil ikke hjelpe meg så lenge våpnene ikke havner der automatisk.

Lenke til kommentar

Tid på salvage? bruker ikke tid på det, sparer tid ved å ikke løpe til merchant hele tiden.

Under events så har man god tid å stoppe 10sek å salvage bort crap items som kan salvages og så sende til banken så de ikke tar noe plass.

Hos merchant er det faktisk "sell junk" knapp, for de som ikke viste det.

edit:

helt klart brukerfeil om man manuelklikker når man selger junk shit og selge sine egne våpen er også brukerfeil.

Det er liksom ikke spillets feil, ikke andres feil, kun din.

Endret av nagina
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...