Gjest Øyemannen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei. Jeg har merket at synet på venstre øye har blitt dårligere. Det er 2-3 år siden jeg merket det første gangen. Idag, så jeg i speilet at øyelokket (kansje ikke akkurat øyelokket men det som er under øyebryna) har seget ned litt. Så mitt venstre øye er ca 1 millimeter "tynnere" enn høyre øyet. Hva kan jeg gjøre med dette? Må jeg under kniven?? Vil helst ikke ha skarpe gjenstander i øyet. Er en gutt på 18 år. Takk for svar! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Sånn? Gå til legen. Endret 20. august 2010 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er vel nesten bedre å gå til en optiker. De har minst like god peiling på synshelse som en lege, og om det er noe alvorlig så henviser optikere direkte til en øyelege nå. Du får jo også sjekket om du trenger briller samtidig, og det er vanligvis billigere og kjappere. Kan jo bare stikke innom en hvilket som helst optiker og få det sjekket der og da, uten å måtte vente lenge på å få legetime. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) En kompis av meg mangler noen muskler i øyet (gjort det siden han ble født) som gjør at øyet hans henger sånn som tsgzz1 sitt bilde. Han sier at han trenger å opperere det for at det skal bli normalt. Vet ikke om det kan være noe av det samme du har? Endret 20. august 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå