Abruzzi Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Som dere ser av skjermbildet er dette så langt jeg kommer for å se veggen min. Dette var via å finne adressen til info siden min. Jeg og ingen andre av mine venner kommer inn på veggen min. "Profilen" min har også skrevet på veggen til flere av mine venner og lagt ut linker. Den har også lagt ut bilder og tagget venner i dem. Dette skjedde etter jeg installerte vShare plugin til firefox. Det er nå avinstallert! Er ikke 100% sikker på at det er det som gjorde det, men tror det. Har slettet alle apps på facebook, men veggen kommer fortsatt ikke frem. Klikker jeg øverst på profil skjer det ingen ting. Har sendt melding til facebook men der skjer det ingen ting.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 prøv med en annen browser... Lenke til kommentar
Vial Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 #1: Du kan laste ned en prøveversjon av Trend Micro Internet Security fra Trend Micro - den er fullt fungerende i 30 dager. Kjør en virus-scan på maskinen din. #2: Forsikre deg om at det ikke kjører annen spyware / tull. #3: Hvis du får logget inn; endre passordet ditt. Dette er med 99% sannsynlighet en automatisk "bot" som har misbrukt profilen din til poste spam. Å slette FB-apps hjelper ingenting så lenge den har passordet ditt. #3a. Får du ikke logget inn må du pent vente på at FB-support skal svare deg. #4: Logg ut #5: Logg inn med nytt passord #6: Se over Privacy-settings. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 1 har mac så trenger ikke Trend Micro. Jeg har prøvd flere browsere. Er nok en slik bot ja. Jeg får logget inn og gjort alt som vanlig. Får bare ikke sett min egen vegg. Det er litt irriterende at ikke jeg eller noen andre får sett den.. Det kan ikke være noe som er installert i nettleseren for er slik på alle maskiner jeg prøver på. Er noe galt hos FB men skjønner ikke hva... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 fjern alle FB-programmer på denne liken. http://www.facebook.com/editapps.php?ref=mb Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Har gjort det.. Får fortsatt ikke opp veggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 jeg regner med du har gått gjennom alle "vis" valgene også på den siden? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Jepp. Virker ikke som om det er mulig å få noen svar fra facebook og finner lite ved å google problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå