Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trådstarter: Jeg surfet meg nå nettopp inn på VG.no å ser den mest ubrukelige første sides nyheten jeg har sett på lenge. Hvem bryr seg om at ungen til kronprinsen rakk opp hånden første skoledag? Har VG seriøst ikke noe mere nyttig å skrive om ? Er målløs! VG blir bare dårligere og dårligere "Nå kan jeg holde paraplyen din, så kan du gå bort og hilse på rektor, sa pappa kronprins Haakon til Ingrid Alexandra, ifølge NTB." Bruker: Konge nyheter! Syns den var litt fin jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg lo høyt for meg selv jeg, da jeg leste det på VG Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det morsomme er at det der er alt de idiotene i kongehuset har gjort på årevis. Gi oss heller en president. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Reagerte kraftig selv da jeg så nyheten, bannet høyt i lokalet, og følte jeg ble skikkelig irritert. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 haha, den var god! :!: ''konge-nyheter'' :L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå