jallaboii Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hei, jeg har skal kjøpe og bygge ny pc i høst en gang, og trenger derfor litt hjelp til å velge riktige komponenter som både er gode nok og passer med hverandre. Eller om det er noe jeg har glemt. Jeg har allerede satt opp en liste som et utgangspunkt, men dette er bare noe jeg slengte sammen i farten, så vet ikke om det funker så veldig bra her er listen: https://prisguiden.no/liste/117646 PC'en skal først og fremst brukes til gaming, og den skal holde et par år fremover, med muligheter for oppgradering. Takker for all hjelp og hyggelige svar Endret 19. august 2010 av jallaboii Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Du må kjøpe et hovedkort også. Hadde også anbefalt å kjøpte ATI 5870 istede for 5850. Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Du må kjøpe et hovedkort også. Hadde også anbefalt å kjøpte ATI 5870 istede for 5850. Hmm, hadde da lagt til dette hovedkortet: https://prisguiden.no/produkt/111146 Vet ikke om du var klar over at jeg har hadde tenkt meg 5850 i CF? Har lagt til 2 stk. Endret 19. august 2010 av jallaboii Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ahh, beklager, skummet bare over og overså visst den delen. Ville lagt til flere kjølevifter om kabinettet har mulighet til det. Helst store kjølevifter, så de ikke bråker så mye. Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 OK, takker for tipset! Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Burde ikke du ha vurdert en SSD med et slikt budsjett ? MSI hovedkort er jeg litt skeptisk til. Asus, Evga eller Gigabyte er vel litt sikrere kort. Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Jo, jeg tenkte egentlig på en SSD, får se om jeg klarer å skvise den inn tenker jeg. Skal få byttet hovedkortet i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå