Gå til innhold

Jeg "MÅ" ha solbriller


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har vi endelig hatt noen gode sommerdager i Trondheim igjen og da kommer påminnelsen om at jeg virkelig må få kjøpt et par solbriller, har tatt turen rundt på div. steder og sett på briller av den billige sorten men jeg ser ut som en idiot uansett hvilke jeg prøver så tenker nå å ta turen innom en optikker elns hvor jeg regner med de kanskje har et bedre utvalg enn acessories stativet på H&M.

 

så det jeg da tenkte å spørre om var hvilke steder bør jeg stikke innom?

hvordan pris bør jeg forvente å måtte punge ut?

 

kan legge til at jeg ser etter noe liknende pilot briller da jeg ikke takler å få noen innfatning elns innen synsfeltet og de jeg har prøvd hittil er av den sorten med plastinnfatning som sitter tett innpå nesa noe som får den til å se SVÆR ut så regner med jeg kanskje må utelukke den sorten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, desverre. Solbriller vet jeg omtrent ingenting om, ettersom jeg ikke bruker det selv. Men seriøst, dropp wayfarers. Greit nok om du hadde kjøpt dem for to år siden, og fortsatt brukte dem, men ikke kjøp dem nå, 4 år etter at det var "kult" in the first place.

Lenke til kommentar

Nei, desverre. Solbriller vet jeg omtrent ingenting om, ettersom jeg ikke bruker det selv. Men seriøst, dropp wayfarers. Greit nok om du hadde kjøpt dem for to år siden, og fortsatt brukte dem, men ikke kjøp dem nå, 4 år etter at det var "kult" in the first place.

Who cares?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...