Gjest Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ok, dette er mitt problem (se vedlegg) Jeg kan ikke installere enkelte programmer på grunn av at windows installer ikke er riktig installer, for en stund siden opgraderte jeg fra Windows Vista til Windows 7 og har hatt problemer med installering av programmer siden.. Jeg har vert så og si over alle sider med relaterte problemer og prøvd alle mulige løsninger, ingen ting har hatt noen som helst virkning. Jeg har prøvd å endre på registryen, installere Windows Installer på ny osv.. for å gi noen eksempler. Det hadde vert fint om noen kunne hjulpet meg ettersom skole start er rett rundt hjørnet, og vi trenger enkelte programmer som Office, Solid edge osv.. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det er pågrunn av dette at det anbefales å ta en clean install av windows, istedenfor å oppgradere, med alt du har prøvd så er vel det enkleste en clean reinstall av win 7. Clean Install Windows 7 with Upgrade Media Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå